نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل پالاس کیش

palaskish2jpg.jpg

هتل پالاس کیش یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که به تازگی در زمینی به مساحت 10500 متر مربع بنا گردیده است. این هتل برای گردشگران تور کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. در طبقه پانزدهم هتل پالاس کیش یک استخر روباز وجود دارد. همچنین این هتل دارای یک سالن سینما با ظرفیت 264 نفر می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل پالاس کیش :

رستوران ، لابی ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاه و ....

 palaskish3jpg.jpg

 palaskish1jpg.JPG

 جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

هتل گامبرون کیش

gamberon1.jpg

هتل گامبرون کیش هتلی 5 ستاره و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش واقع شده است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا همراه با آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز  می باشد. گامبرون به معنی خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری خوب تبدیل شد.این هتل در شرق جزیره زیبایکیش و در نزدیکی دریا قرار گرفته و پارک آهوان از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل،می باشد که گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

gamberon2.jpg

gamberon4.jpg

امکانات هتل گامبرون کیش:

از امکانات هتل گامبرون کیش می توان به:رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...اشاره کرد.

gamberon3.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا 5 ستاره کیش در خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر جزیره زیبای کیش واقع شده است.

هتل پارمیدا کیش فاصله کمی با مراکز تجاری - خرید و اماکن دیدنی و  گردشگری دارد و با امکانات مدرن در جزیره بنا شده است . از این رو نظر میهمانان محترم تور کیش را به خود جلب کرده است.

هتل پارمیدا کیش مجهز به اتاق های زیبا و مدرن با سیستم های تهویه مناسب و امکانات رفاهی با حضور پرسنل مجرب و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی میباشد که سعی در ایجاد آسایش و رفاه حال مسافران عزیز را دارند تا لحظاتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش رقم بزند.

 

امکانات رفاهی - تفریحی و ورزشی هتل پارمیدا کیش:

روم سرویس، پذیرش 24 ساعته ، TV (ماهواره)، کافی نت، اینترنت (در اتاق ها و لابی) ، رستوران (با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی - ارائه بهترین غذاهای سنتی و دریایی) ، سرویس (فرنگی - ایرانی) ، مینی بار، صندوق امانات، فروشگاه ، خشکشوئی، نمازخانه، سالن ( همایش - کنفرانس) و  استخر، سالن اسپا، جکوزی، سونا بخار - ماساژ، بیلیارد و سالن بدنسازی 

از این رو در هتل پارمیدا کیش با حضور در کافی شاپ ( ارائه سرویس بصورت 24 ساعته )، کافه سنتی و پیاده روی در محوطه فضای سبز و فضای باغ در هتل لحظاتی لذت بخش و خاطره انگیز را برای مسافران عزیز تور کیش مهیا میکند. میهمانان محترم میتوانند با اجاره ماشین بدون راننده سفر خوشی را در جزیره زیبای کیش با مناظره طبیعت چشم نواز داشته باشند.

 

 

 

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور برای مسافران تور کیش بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون: رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کیش را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کیش میباشد.

shayli_1.jpg

1628.jpg

عکس ها و امکانات هتل شایلی کیش
تلویزیون,لابی,اینترنت,کافی شاپ,بار,مینی بار,سیستم تهویه مطبوع,صندوق امانات,سرویس فرنگی و ....

8877.jpg

5716146815520225596_shayli_2_1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هلیا کیش

یکی از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش هتل هلیا کیش است که در سال 1382 در بنایی با ظرفیت 160 نفر، روبروی بازار زیتون بنا شده است. این هتل در موقعیت مناسبی در شهر واقع شده و به مراکز خرید و تفریحی و دریا فاصله کمی دارد، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه به مدت ده دقیقه با ماشین تخمین زده شده است.

HELIAaaa.jpg 

 

هتل 4 ستاره هلیا کیش در نزدیکی میدان امیر کبیر، در ساختمانی شیک با آب نماهای متنوع ساخته شده است. هتل هلیا کیش با حضور پرسنل مجرب، با ارائه تمامی امکانات میزبان میهمانان تور کیش میباشند. همچنین هتل با پذیرش 24 ساعته و خدمات مناسب، سفر خاطره انگیزی را برای مسافران محترم تور کیش، مهیا میکند.

 

Heliya4aaa.jpg

 

امکانات رفاهی هتل هلیا کیش شامل: سوئیت و اتاق های شیک، با وجود امکانات کامل و آشپزخانه و سیستم تهویه مطبوع، رستوران ( با ارائه متنوع ترین غذاهای سنتی ), کافی شاپ ( با ارائه نوشیدنی های تازه به میهمانان عزیز تور کیش), دسترسی به اینترنت پر سرعت, گاو صندوق اختصاصی, خشکشوئی, سالن کنفرانس و ... میشود.

همچنین با ارائه ترانسفر فرودگاه و اتومبیل برای گشت در شهر, نگهداری از کودکان میهمانان تور کیش، و ... نظر مسافران تور کیش را جلب کرده است.

 

helia3aaa.jpg

 

helia1aaa.jpg

 

 

مطالب مرتبط

تور کیش نوروز 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های 5 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش یکی از جاذبه های تاریخی و دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 1200 متر مربع و با قدمت 200 ساله بنا گردیده است. این مجموعه تاریخی دارای 15 باب اتاق و 2 حیاط می باشد. این خانه تاریخی به صورت بومی ساخته شده است و هدف از ساختن این مجموعه نشان دادن فرهنگ ، آداب و رسوم ، تاریخ و همچنین صنایع دستی که مختص افراد کیش می باشد پایه گذاری شده است. صاحب اصلی این مجموعه تاریخی تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگترین لنج های بادبانی در زمان گذشته به نام حاج عبدالله بن شاهین بوده است. این بنای تاریخی در قدیمی ترین منطقه جزیره کیش محله سفین قرار گرفته است. از قسمت های مختلف این بنای تاریخی می توان به اتاق میهمان مردان ، اتاق زمستانی ، اتاق میهمان زنان ، اتاق خواب ، آشپزخانه و .... اشاره کرد. خانه مردم شناسی بومیان کیش برای توریست های تور کیش که به بناهای تاریخی علاقه مند می باشند می توانند از این مجموعه بسیار زیبا دیدن کنند.

mardomshenasikish1jpg.jpg

mardomshenasikish2jpg.jpg

mardomshenasikish3jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش یکی دیگر از جاذبه های دیدنی جزیزه زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 32 هکتار برای گردشگران تور کیش بنا شده است. باغ راه ایرانی کیش دارای 8 باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی شهرهای کشور می باشد که هدف از این مجموعه دیدنی معرفی فرهنگ مختلف کشور به توریست های داخلی و خارجی می باشد. از جمله این آثار تاریخی می توان به دروازه قرآن شیراز ، سی و سه پل اصفهان ، دروازه هارونیه مشهد ، پل دختر لرستان ، دروازه ارگ علیشاه تبریز ، دروازه طاق بستان کرمانشاه و...... اشاره کرد که در آخر با نماد سردر باغ ملی تهران به پایان می رسد. این مجموعه تاریخی طولانی ترین باغ راه کشور به حساب می آید که شامل 11 آبنما به صورت رودخانه ای می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 96 که به آثار تاریخی علاقه مند هستند دیدن از این مجموعه تفریحی و گردشگری را از دست ندهند. 

 baghrahkish1jpg.jpg

 baghrahkish2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش یکی دیگر از مکان های زیبا و دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 10.8 هکتار برای گردشگران تور کیش بنا گردیده است. این پارک دارای فضای سبز، پیست دوچرخه سواری ، دریاچه مصنوعی ، زمین اسکیت ، آب نمای زیبا و .... برای گردشگران تور کیش نوروز 96 می باشد. دریاچه مصنوعی که در این پارک وجود دارد اولین دریاچه بزرگ جزیره کیش می باشد که در آن 30 تا قایق پدالو وجود دارد که گردشگران تور کیش می توانند بهترین لحظات را سپری کنند. همچنین وجود آلاچیق های زیبا جلوه خاصی به این پارک داده است که گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند اوقاتی را به استراحت در فضای سبز این پارک بگذرانند. در ضمن قرار است برای رفاه و آسایش گردشگران تور کیش یک پارکینگ در زمینی به مساحت 1 هکتار ساخته شود. 

 parkkish1jpg.jpg

 parkkish2jpg.jpg

 parkkish3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

کارتینگ کیش 

کارتینگ یکی از ورزش های هیجان انگیز و مفرح می باشد که هرساله این مجموعه تفریحی پذیرای زیادی از گردشگران تور کیشمی باشد. این مجموعه تفریحی اولین پیست کارتینگ در ایران به حساب می آید که زمین آن به طول 800 متر و عرض 7 متر می باشد. یکی از بزرگ ترین پیست های خاورمیانه و ماشین های کنترل از راه دور هم در این مجموعه وجود دارند. کارتینگ کیش یکی از بهترین مجموعه تفریحی و گردشگری برای گردشگران عزیز تور کیش نوروز 96 می باشد که می توانند بهترین و به یادماندنی ترین لحظات را در کنار عزیزانشان سپری کنند. 

 kartingkish1jpg.jpg

 

kartingkish2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

آب انبار سنتی کیش

آب انبار سنتی کیش یکی دیگر از جاذبه های دیدنی و جذاب جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1372 خورشیدی در یک آب انبار باستانی که به منظور جمع آوری آب های سطحی  ساخته شده بود برای گردشگران تور کیش نوروز 96 بنا گردیده است. این آب انبار از 2 گنبد و 5 بادگیر تشکیل شده است و نحوه معماری آن به شیوه و سبک معماری یزد می باشد. این باد گیر ها به منظور خنک نمودن فضای داخلی این آب انبار احداث شده است. از آنجا که ایران در منطقه کم‌باران واقع شده، ایرانیان در گذشته برای ذخیره آب آشامیدنی، اقدام به ساخت آب‌انبار می‌کردند که در حال حاضر می‌توان بقایای این سازه‌های ارزشمند را در گوشه و کنار سرزمین پهناورمان (به ویژه در نقاط کم‌باران) مشاهده نمود. با توجه به ساخت و سازهای کیش و از بین رفتن مسیر آب‌های سطحی منتهی به آب‌ انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه آب‌ شیرین کن برای تهیه آب شیرین استفاده می‌شود. آب انبار سنتی کیش هر ساله پذیرای گردشگران تور کیش نوروز 96 می باشد. 

ab_anbar_kish_2_hpg.jpg

 

ab_anbar_kish_1_jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط : 

تور کیش زمستان 95 

 تور کیش اسفند 95 

تور کیش نوروز 96 

تور کیش از اصفهان

تور کیش از مشهد

تور کیش اردیبهشت 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

رستوران کوه سنگی کیش

kohsangi.jpg

رستوران کوه سنگی کیش یا ظرفیت 40 نفر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می شود.اگر علاقه دارید تا غذای خود را در یک مجموعه متفاوت میل کنید ما به شما رستوران کوه سنگی کیش را پیشنهاد می کنیم.

آدرس: کیش، روبروی بازار پردیس، واحد 44

kohsangi1.jpg

 

رستوران قصر سفید کیش

ghasrsefid.jpg

رستوران قصر سفید کیش در جزیره زیبای کیش قرار دارد. ظرفیت این رستوران 100 نفر می باشد و سطح قیمت غذاهای این رستوران خوب می باشدو در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می شود.رستوران قصر سفید دارای محدودیت کشیدن سیگار است.مسافران تور کیش می توانند از غذاهای این رستوران لذت ببرند.

ghasrsefid1.jpg

ghasrsefid2.jpg

آدرس: کیش، انتهای بلوار اندیشه ، قطعه RF13

 

 

رستوران کوکوبانا کیش

koko1.jpg

رستوران کوکوبانا کیش ، رستوران یکی از بازیگران ایرانی خانم روناک یونسی است که مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است. رستوران کوکوبانا علاوه بر بخش رستوران دارای کافی شاپ هم هست که مسافران تور کیش می توانند سفارش دهند.با اینکه زمان کمی از افتتاح این رستوران گذشته ولی توانسته بین رستوران های کیش جایگاه خوبی را داشته باشد. مسافران تور کیش میتوانند از این رستوران استفاده کنند و لذت ببرند.

آدرس: کیش،خیابان فردوسی، پاساژ مرکزی

رستوران سورنا کیش

sorena_1.jpg

این رستوران در فاز 2 شهرک صدف ، بازارچه گلستان با ظرفیت 70 نفر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.رستوران سورنا انواع غذاهای ایرانی برای مسافران کیش سرو می کند، منو غذای این رستوران غذاهای ایرانی که باب میل مسافران تور کیش است.این رستوران زیبا نظر مسافران تور کیش را به خود جلب می کند.

رستوران اسپاگتی کیش

khaneSpageti.png

رستوران اسپاگتی کیش در جزیره زبیای کیش قرار دارد. این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی غذاهای ایتالیایی را برای مسافرانتور کیش هم سرو می کند و دارای موسیقی زنده می باشد..قیمت غذا در این رستوران متوسط می باشد. رستوران اسپاگتی کیش دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی, رزرو میز برای مراسم است .

khaneSpageti1.jpg

آدرس : کیش ، هتل پارمیس

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96 

تور کیش فروردین 96 

تور کیش اردیبهشت 96 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل ارم بزرگ کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Eram Grand Hotel

هتل ارم کیش Kish Eram Hotel یکی از بزرگترین هتل های جزیره می باشد که با درجه 4 ستاره در بلندترین نقطه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. هتل ارم کیش با وسعت پنجاه هزار متر مربع و زیر بنای چهل و سه هزار متر مربع همراه با 9 طبقه و 366 اتاق و سوییت آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. اکثر اتاق های هتل ارم کیش با توجه به ساخت پلکانی هتل، مشرف به دریا می باشند و محیط مطبوع و سرسبز هتل بزرگ ارم با گونه های گیاهی متنوع محیطی دلنشین و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور کیش رقم میزند. هتل ارم کیش در مجاورت هتل داریوش بوده و با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید کیش از جمله بازارهای پردیس جزیره کیش بسیار نزدیک می باشد. رستوران های گردان ، رویال و صدف هتل ارم کیش با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشند و همچنین کافی شاپ هتل ارم کیش با انواع نوشیدنی ها به صورت 24 ساعته از میهمانان هتل پذیرایی می کند. چایخانه سنتی هتل ارم کیش با سبک معماری و طراحی دوران صفویه می تواند گزینه مناسبی برای عصرگاه باشد. هتل ارم کیش دارای دو سالن آمفی تئاتر و یک سالن کنفرانس با تجهیزات به روز برای برگزاری مراسم و جلسات می باشد. لازم به ذکر است ویلاهای ساحلی هتل ارم کیشبا کیفیت 3 ستاره درجه بندی می شود و با ساختمان اصلی هتل متفاوت می باشد.

هتل آریان کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Arian Hotel

هتل آریان کیش جز هتل های 4 ستاره خوب جزیره کیش محسوب می شود و متعلق به شرکت هواپیمایی کیش ایر است که در سال 1378 در مرکز شهر در خیابان رودکی کیش بنا شده است. هتل آریان کیش در زمینی به وسعت 5200 متر مربع و در 3 طبقه و در مجموع با 68 باب اتاق و سوییت تمیز و زیبا با امکانات مجهز و اینترنت بی سیم میتواند گزینه مناسبی برای اقامت مسافران و گردشگران تور کیش باشد. هتل اریان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر مراکز خرید همچون مرکز خرید پانیذ ، پردیس 1 ، پردیس 2 ، زیتون ، مروارید نزدیک بوده و همچنین میدان امیر کبیر حدود 500 متر با هتل ارین فاصله دارد. محیط مطبوع و آرامش بخش هتل آریان کیش ، امکان فارغ ساختن و لذت بردن گردشگران تور کیش در یک تعطیلات همراه با برخورد مناسب پرسنل را میسر میسازد. رستوران هتل اریان کیش با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود با مواد اولیه با کیفیت و همچنین صبحانه بوفه رایگان از میهمانان تور کیش پذیرایی میکند. هتل آریان کیش دارای یک سالن کنفرانس با تمامی تجهیزات به روز برای برگزاری جلسات مسافران و گردشگران کاری تور کیش می باشد. هتل آریان کیش دارای بازسازی های متعددی بوده که در سال 1392 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

هتل هلیا کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Helia Hotel

هتل هلیا کیش یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1383 در مرکز شهر و بین دو میدان امیرکبیر و ساحل جزیره کیش بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زیبا و تمیز شامل اتاق های دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور کیش می باشد. اتاق های هتل هلیا دارای تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، مینی بار و... می باشند. فاصله هتل هلیا کیش از مراکز خرید ، گردشگری و ساحل دریا به دلیل مرکزیت خود بسیار نزدیک بوده و لابی زیبا هتل هلیا همراه با کافی شاپ و اینترنت WIFI به صورت 24 ساعته آماده خوش آمد گویی به میهمانان تور کیش می باشد. رستوران هتل هلیا کیش با صبحانه بوفه کامل در صبح ها میزبان میهمانان تور کیش می باشد و همچنین مسافران تور کیش می توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نیز استفاده نمایند و محوطه دلنشین و سرسبز هتل هلیا در عصرگاهی همراه با آبنماهای زیبا و کافی شاپ ، سرویس چای و قلیان میتواند گزینه مناسبی باشد. گردشگران تور کیش میتوانند از سایر خدمات هتل هلیا از قبیل خدمات اجاره اتومبیل و سایر خدمات گردشگری استفاده نمایند. هتل هلیا کیش در سال 1395 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

هتل فلامینگو کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش به عنوان هتلی 4 ستاره با کیفیت بالا در سال 1376 شمسی در مرکز شهر کیش و بلوار دریا بنا شده است. هتل فلامینگو کیش در زمینی به وسعت بیست و هفت هزار متر مربع با فضای سبز دلنشین در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوییت و ویلای تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل فلامینگو کیش در دو فاز 1 و 2 با سبک طراحی مجزا بنا شده است و تمامی اتاق ها و سوییت های هتل بسیار تمیز و زیبا و دارای تجهیزات به روز رفاهی و خدماتی می باشند. فضای سبز ، محیط هتل فلامینگو کیش را روح انگیز و دلنشین نموده و مسافران تور کیش می توانند از فضای سبز مطبوع ، آبنماها و آلاچیق های هتل لذت ببرند. هتل فلامینگو کیش با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید جزیره کیش همچون مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 ، مرکز تجاری کیش ، پاساژ زیتون و... نزدیک می باشد و فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز گردشگری و تفریحی جزیره نزدیک می باشد. رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو کیش با انواع غذاهای بین المللی و سرویس سلف سرویس و انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هتل می باشد. هتل فلامینگو کیش در سال های متوالی بازسازی شده است و با کیفیت و امکانات خود یکی از هتل های تاپ 4 ستاره جزیره کیش می باشد. همچنین هتل فلامینگو کیش دارای چندین سالن جلسات و آمفی تئاتر برای برگزاری جلسات و ضیافت های مسافران تور کیش می باشد.

هتل سورینت صدف کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

 تور کیش نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

کارتینگ کیش

یکی از منحصر بفرد ترین مراکز تفریحی و ورزشی جزیره زیبای کیش، کارتینگ کیش می باشد. کارتینگ کیش مسافتی حدود طول ۸۰۰ متر را شامل میشود، از این رو لقب بزرگ ترین پیست خاورمیانه را به نام خود کرده است.

ورزش کارتینگ جز مهیج ترین رشته های اتومبیل رانی است که از بین اتومبیل رانان اول میتوان به شوماخر اشاره کرد. گردشگران عزیز تور کیش با حضور در پیست کارتینگ کیش میتوانند لذت بخش ترین رانندگی را داشته باشند. پیست کارتینگ کیش مجهز به موتورهای 4 چرخ ATV و ماشین های کنترل از راه دور میباشد. 

 گردشگران محترم میبایست برای شرکت در کارتینگ کیش شرایطی از جمله : " حداقل سن برای استفاده از کارتینگ 10 سال و حداقل قد 140سانتی متر و همچنین حضور والدین مسافران تور کیش زیر 16 سال " را رعایت کنند و با اتومبیل رانی در این پیست لحظاتی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را در سفر خود به این جزیره زیبا ثبت کنند. 

 

 

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش که در جنوب غربي جزيره واقع شده است،از آبادی های قدیمی جزیره کیش است. امروزه در اين آبادي تنها چند خانوار دامدار،زندگی می کنند.جدا از این جمعیت بومی طايفه اي غير بومي به نام گودار (گودر) در جنوب شرقي اين روستا مستقر شده اند که داراي رنگ پوست تيره و لهجه اي خاص هستند.روستای باغو کیش بسیار حاصلخيز و سرسبز بوده و بيشه انبوهي از انواع درختان بومي در این منطقه وجود دارد.ساکنان کیش در گذشته دور در سه منطقه روستایی واقع در بخش های جنوب غربی، شرق و شمال شرقی این جزیره زندگی می کرده اند. این روستا تنها روستای به جامانده از دوران کهن بوده که بافت سنتی آن تا به امروز باقی مانده است.علت نامگذاری این روستا یعنی باغو، به این دلیل بوده که از زمان پرتغالیها در این روستا، پیرزنی ۱۰۰ ساله به نام ننه باغو در این روستا زندگی می کرده است، اين منطقه همچنین به نام افسانه ي ننه باغو شهرت پیدا کرده است.از اماکن جالب توجه این روستا مسجدی به نام محمد بوده که بر روی دیوار این مسجد سال ۸۸۱ هجری قمری درج شده و گواه قدمت زندگی در این روستای زيباست.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش که مساحتی حدود 32 هکتار دارد،در قسمت جنوبی بلوار ولایت حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی واقع شده و هدف آن معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و توریست های داخلی و خارجی جزیره کیش می باشد.این باغ 8 باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی دارد که از میدان سعدی و با دروازه قرآن شیراز آغاز شده و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان ،دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار گرفته اند که در میدان هرمز با نماد سر در باغ ملی تهران به آخر می رسد.

باغ راه ایرانی کیش جزو طولانی ترین باغ راه کشور بوده و مجموعه ای تاریخی، گردشگری و تفریحی با 11 آبنما ،رودخانه ای به طول 400 متر و 9 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است. نماد این باغ برگرفته از آثارهنری و معماری اصیل ایرانی بوده که توسط مجید پازوکی هنرمند خوشنویس کیش طراحی و ساخته شده است که بسیاری از گردشگران تور کیش نوروز 96را مجذوب خود می کند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

پایاب کیش

پایاب کیش،نقبی است که كنار دهانه چاه قنات حفر شده و شیب تقریبا تندی داشته که به وسیله تعدادی پله به سطح آب جاری قنات که در زیر زمین است،می رسد.هرچه این دهلیز یا پایاب عمیق تر باشد تعداد پله ها هم بیشتر می شود. زاویه دهلیز  را طوری تنظیم کرده اند که برای حفر کردن آن پله آخر پایاب به انتهای قنات رسیده تا بتوان از روشنایی نوری که از دهانه چاه یا همان قنات به سطح آب می تابد استفاده کرد.همچنین در اطراف پله آخر محیطی را ایجاد کرده اند که گردشگران بتوانند برای استراحت از آن استفاده کرده و به دلیل اینکه این محیط هوای خوب و دلچسبی دارد،مخصوصا در فصل تابستان هوای آن فوق العاده است. قدمت این پایاب حدودا دو هزارسال بوده و در نزدیكی مجموعه درخت سبز واقع شده است.در سال های اخیر این منطقه به شکل بسیار زیبایی بازسازی شده و نظر گردشگران تور کیش را به خود جلب نموده است. همچنین در منطقه پایابکیش یك چایخانه و رستوران قرار گرفته که دارای انواع غذاهای سنتی ایرانی است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت کیش از جمله مکان های تفریحی و گردشی کناره زیبای جزیره کیش بوده که در زمینی به وسعت 35 هزار متر مربع بنا شده است و به منظور ایجاد فضایی توام با آرامش و لذت برای خانواده ها و با تاکید بر حفظ محیط زیست و رونق گردشگری ایجاد شده است. در این مکان حدود 6 هزار متر مربع فضای سبز با انواع گونه های گیاهی بومی منطقه به وجود آمده است.در واقع گذر طبیعت کیش با چیدمان مبلمان متناسب با فضای پارک زیرسایه گسترده ایجاد شده از چتر وسیع شاخه های درختان انجیر معابد فضایی توام با نشاط و آرامش برای استراحت مسافران تور کیش فراهم کرده است.همچنین برای کودکان فضای اختصاصی برای بازی های ماسه ای فراهم شده است.لازم به ذکر است که در این پارک به عرض 6.5 متر با استفاده از مصالح سازگار با محیط زیست فضایی برای دستگاه های ورزشی ایجاد شده است.از دیگر مکان های تفریحی نیز که در اختیار گردشگران قرار گرفته می توان به پارک باغ پرندگان، لاک پشت ها و پارک آهوان اشاره کرد که دارای 15 قطعه مجسمه فایبرگلاس از انواع گونه های پرندگان ٫آهوان و لاک پشت می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96

تور کیش فروردین 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود این هتل دارای 700 متر مربع زیربنا می باشد ودر تیرماه  1393 در مقابل پارک شهر کیش ساخته شد. این هتل نزدیک دریا می باشد و تا دریا 20 دقیقه فاصله دارد. هتل ایران از 7 طبقه تشکیل شده است که دارای 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی خاص و فوق العاده این هتل نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل ایران در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیشتر از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. اتاق های هتل ایران کیش منظره زیبایی دارد به گونه ای که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد. هتل ایران کیش تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . 

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و از بهترین و معروف ترین هتل های کیش می باشد که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. این هتل زیبا و مدرن بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان می باشد. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، ( مجهز به قایق های پدالی و پارویی ) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره  و ...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانان تور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی 4 ستاره کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و قیمت آن بسیار مناسب است.این هتل در بلوار هرمز و ما بین میدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.در واقع هتل گاردنیا کیش از دو فاز هتلی و ویلایی تشکیل شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور کیش دسترسی آسانی به آن مناطق دارند.

 

همان طور که اشاره شد،هتل گاردنیا کیش دارای دو فاز است:فاز ۱ آن شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های لوکس و زیبا،در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده و  فاز ۲ آن نیز شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان, سالن اجتماعات و پخش فیلم و...است که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده است.این هتل کیش از جمله هتل هایی است که گردشگران تور کیش از آن استقبال فراوانی می کنند.

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی،سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ،20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش، اینترنت وایرلس و... از امکانات هتل گاردنیا کیش می باشد که مسافران تور کیش می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش که در دو فاز قدیم و جدید بوده، در بلوار ساحل کیش واقع شده و آماده پذیرایی و خدمت به مسافران تور کیشمی باشد. این هتل از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و میهمانان آن دسترسی آسانی به مراکز خرید و دریا دارند . همچنین این هتل در مجاورت مرکز تجاری کیش ، بازار پردیس ، بازار زیتون و مرکز همایش های بین المللی کیش واقع شده است.برای آن دسته از مسافران تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت مناسب و ارزان هستند، این هتل گزینه بسیار مناسبی می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96

تور کیش فروردین 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , , قیمت هتلهای کیش , قیمت ارزان هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گلدیس کیش

 

هتل گلدیس کیش از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در سال 1369 در زمینی به مساحت 6500 متر مربع برای گردشگران تور کیش احداث شده است. این هتل تا فرودگاه تنها 10 دقیقه و با مرکز شهر 5 دقیقه فاصله دارد. هتل گلدیس کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تخت خواب ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل برای گردشگران تور کیش دارای رستوران و فضای سبز نیز می باشد. 

 دیگر خدمات و امکانات هتل گلدیس کیش :

لابی ، مینی بار ، کافی شاپ ، خشکشویی و ....

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

هتل الیت کیش

 

هتل الیت کیش جز هتل های  دو ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است.از امتیازات این هتل میتوان به رستوران شیشه ای روی آب اشاره کرد که جذابیت خاصی به زیبایی های این هتل افزوده است. همچنین میتوان مناسب بودن هزینه اقامت در این هتل را جز مزیت های این هتل در نظر گرفت. هتل الیت کیش از لحاظ موقعیت مکانی نزدیک به  ساحل، بازارهای پردیس و مرجان می باشد و میزبان شما مسافرین تورکیش می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تورکیش و  اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل خیام کیش

 

هتل خیام کیش ازهتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش است که جز هتل های ویلایی می باشد و در نوار ساحلی کیش قرار دارد. همچنین قابل توجه مسافرانی که به دنبال هتل ارزان و مناسب هستند می باشند. از مزیت های این هتل می توان به نزدیک بودن آن به مکان های دیدنی ساحل و اسکله تفریحی اشاره کرد که پذیرای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ققنوس کیش

 

هتل ققنوس کیش ازهتل های تک ستاره زیبای کیش است و دارای اتاق های 4 و 5 تخته می باشد. هزینه پایین این هتل نسبت به سایر هتل های موجود درکیش و همچنین مناسب بودن موقعیت مکانی این هتل در مرکز کیش از جمله مزیت های این هتل محسوب می شود. هتل ققنوس کیش از ساحل کیش، مرکز خرید زیتون و فرودگاه به مدت 10 دقیقه فاصله دارد و میزبان میهمانان تور کیش می باشد.اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون lcd صفحه تخت،وسایل سرمایشی و گرمایشی، اتاق های نورگیر و دارای مبل برای نشستن میباشند.

آدرس :کیش، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، جنب هتل شایلی

 

 

هتل سان رایز کیش

 

 

هتل سان رایز کیش يكي از هتل هاي زیبای سه ستاره كيش مي باشد كه موقعيت مكاني بسيار مناسبى از لحاظ نزديكي به مراكز خريد خصوصا مرکز خرید های پردیس 1 و 2 را دارد و مناسب افرادي كه علاقه مند به خريد كردن هستند مي باشد. اين هتل درسال 1383 بنا شده است و زميني به وسعت 2400 متر مربع كه داراي ساختماني با 4 طبقه که هر طبقه 8 تا 10 سوئیت دارد و با داشتن اتاق هايي تمیز، رنگ آمیزی مناسب و اکثرا دارای منظره رو به دریای زیبا و همیشگی خلیج فارس آماده پذیرایی از مسافران تور كيش می باشد. 

آدرس : جزیره كيش، نوار سیاحتی، روبروی مرکز خرید پردیس

امکانات هتل سان رایز کیش:

هتل سان رایز کیش دارای امکاناتی همچون لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و... می باشد.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آرا کیش 

hotel_ara_kish_1jpg.jpg

هتل آرا کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که قبلاً نام هتل آرام بوده و به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته برای گردشگران تور کیش می باشد. هتل آرا کیش به دلیل نزدیکی به مراکز خرید هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور کیش می باشد. از امتیازات هتل آرا کیش داشتن کارکنان خوب و با تجربه بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور کیش ارائه بدهند. 

امکانات هتل آرا کیش :

رستوران با انواع غذاهای ایرانی ، لابی ، کافی شاپ ، نماز خانه ، وای فای ، سوئیت و .....

 hotel_ara_kish_3jpg.jpg

 hotel_ara_kish_2jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که به تازگی برای گردشگران تور کیش مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل وابسته به مخابرات می باشد و به مرکز جزیره دور می باشد. هتل دیدار کیش برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی به دور از هیاهو و شلوغی اقامت داشته باشند مناسب می باشد. در ضمن این هتل به اسکله میرمهنا و همچنین بازار عرب ها نزدیک می باشد. هتل دیدار کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد. 

امکانات هتل دیدار کیش :

تلویزیون ، یخچال ، کافی شاپ ، رستوران ، وای فای ، نماز خانه و ......

 

 

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل از مرکز جزیره و مراکز خرید دور می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با آرامش و به دور از هیاهو داشته باشند مناسب می باشد. هتل آسیا کیش در مجموع 19 اتاق و 80 تخت خوابرا دارا می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی با قیمت مناسب اقامت  داشته باشند بهترین گزینه می باشد. در ضمن هتل آسیا کیش پذیرای توریست های خارجی که ویزای کیش را دارند می باشد. 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد و در نزدیکی بازار عرب ها قرار گرفته است. این هتل دارای 28 اتاق و در مجموع 78 تخت خواب می باشد. هتل خاتم کیش برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با قیمت مناسب داشته باشند می تواند بهترین گزینه باشد. از مزایای دیگر این هتل برای گردشگران تور کیش نزدیکی به مراکز خرید می باشد که توریست های تور کیش به راحتی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند.  

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که اخیراً بازسازی شده است. هتل الیت کیش دارای موقعیت مکانی خوبی می باشد و در نزدیکی بازار مرجان و پردیس قرار گرفته است. این هتل برای گردشگران تور کیش که می خواهند به راحتی به مراکز خریددسترسی داشته باشند می تواند بهترین انتخاب باشد. از مزایای این هتل داشتن یک رستوران شیشه ای روی آب و همچنین قیمت مناسب می تواند باشد. 

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط : 

 

تور کیش نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش است که در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی که الهام گرفته از تخت جمشید و پاسارگاد قرار گرفته است. هتل داریوش کیش دارای 168  اتاق شیک و سوئیت با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. 2 رستوران آپادانا و پاسارگاد این هتل از انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی, فست فود و کافی شاپی با انواع نوشیدنی های سرد و گرم, انواع شیرینی و دسر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. از امکانات ورزشی و تفریحی هتل داریوش کیش می توان گفت سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری و ... می باشد.

 

 

 

امکانات هتل داریوش کیش:

اجاره ماشین, سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری, 2 رستوران, کافی شاپ و ... برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ایران کیش

 

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت هتل ایران کیش بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.

 

 

گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

هتل پارمیدا کیش

 

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی منحصر به فردی می باشد که دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و از پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای گردشگران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 24 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و گردشگران تور کیش با چند قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش :

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای گردشگران تور کیش ، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس,  رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار گردشگران تور کیش می باشد.

 

 هتل شایان کیش

 

هتل 5 ستاره شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جنوب کشور می باشد. محل قرار گرفتن هتل در کنار دریای خلیج فارس است.

 هتل شایان کیش رو به دریا و در نزدیکی به مراکز تجاری و بازارها و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل فاصله دارد یکی از مزیت های این هتل شیک و زیبا می باشد.

 

 هتل شایان کیش مانند دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن بزرگ است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته شده است بهترین تور و سفر به کیش خواهد شد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت بخشی از رستوران های این هتل می باشد.

 

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز بزرگ این هتل از دیگر امکانات این هتل می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل پارمیس کیش

 

 

هتل پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد.اين هتل در سال ۱۳۸۵ با 170 باب واحد اقامتی مجهز به کلیه خدمات رفاهی و اقامتی افتتاح گردیده است  و در موقعیت مرکزی جزیره قرار دارد و 10 دقیقه تا دریا فاصله دارد.قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده است.هتل پارمیس از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش بیافریند.

 

امکانات هتل :


هتل پارمیس کیش داراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى ، سالن ماساژ، آرایشگاه، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه های متنوع، اجاره اتومبیل های روز دنیا، گیم نت، سالن همایش با ظرفیت 200 نفر، سالن بیلیارد ، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت و از امکانات آبی هتل مثل استخر، جکوزی و سونا به‌ صورت رایگان بهره‌مند شوید.

 

 

امکانات اتاق :

هتل پارمیس کیش دارای اتاق‌ها و سوییت‌های شیک و مجهز در بخش های مختلف همچون روبه دریا، رو به جزیره، سوییت مخصوص عروس و داماد و پنت هاوس است.امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي می باشد.

 

 

هتل پارمیس کیش از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش فراهم آورد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:     

تور کیش نوروز 96

تور کیش زمستان 95

 

 تور کیش اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش در اسکله تفريحي در جزیره کیش مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز برای گردشگران تور کیش فراهم نموده اند. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... است و  قايق های کف شيشه ای تماشاي اين زيبايي ها را امکان پذير نموده اند. اين قايق ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند ، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما گردشگران تور کیش مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را ببينيد. 

سافاری کیش

سافاری کیش

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبيعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ويژه جوانان و مسافران تور کیش ايجاد شده است . 
سافاری كيش نخستین  برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی مهندسی بنا شده است . سافاري (Safari) در لغت به معناي بازديد کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا ميباشد و به برنامه تور گردشي گفته ميشود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .
يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که شرايط اقليمی و  مسير حرکت آن مكانهای بياباني و صحرائي ميباشد . در اين تورها از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر نيز استفاده می شود . 
شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره زيباي کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران تور کیش يكي از مكانهاي بالقوه براي تور سافاري است .

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

 

اسكله تفریحی میر مهنا کیش

 

eskelehtafrihimirmahna1.jpg

اسکله تفریحی میرمهنا به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع در شمال جزیره كیش و در پارك تفریحی ساحلی میرمهنا واقع شده است. این اسكله به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 ساخته شده است. در طول اسكله چهار پلكان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای كیش ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا می باشد. با قدم زدن بر روی این اسكله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء, اسكله ماهیگیری و رشته كوه های جنوبی كشور ایران را مشاهده كرد. 

 

 باغ راه ایرانی کیش 

baghrah.jpg

باغ راه ایرانی کیش با مساحتی نزدیک به 32 هکتار در قسمت جنوبی بلوار ولایت، حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی با هدف برایی جاذبه و معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و توریستان داخلی و خارجی جزیره کیش بنا شده است. این مجموعه شامل هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی شهرهای کشور می باشد که از میدان سعدی با دروازه قرآن شیراز آغاز می شود و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار دارند و در میدان هرمز با نماد سر در باغ ملی تهران به پسین می رسد.

baghrah1.jpg

باغ راه ایرانی جزیره کیش طولانی ترین باغ راه کشور و مجموعه ای تاریخی، گردشگری و تفریحی با 11 آبنما رودخانه ای به طول 400 متر و 9 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است. نماد باغ راه کیش برگرفته از آثارهنری و معماری اصیل ایرانی است که توسط مجید پازوکی هنرمند خوشنویس کیش طراحی و ساخته شده است که بسیاری از گردشگران تور کیش را به سمت خود جذب می کند.

baghrah2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

ورزش های دریایی کیش

varzeshabi1.jpg

مجتمع ورزش های دریایی کیش بزرگترین و مدرنترین مجموعه تفریحات و ورزشهای دریایی کشور است که در تمام طول سال قابل استفاده برای مسافران تور کیش وتور لحظه آخری کیش است. این مجتمع در ضمن تنها مرکز ورزش دریایی هوشمند در کشور می باشد. مجتمع  ورزش های دریایی کیش که به عنوان طرح منتخب مجله معتبر فرانسه شناسایی شده است در دو قسمت دریایی و ساحلی اجراء گردیده است که بخش دریایی آن دربرگیرنده یک عرشه نیم دایره به طول ۳۰۰ متر و عرض عرشه ۳ متر است .خشکی این سازه حائز یک سازه بتنی دایره است که بیش از ۱۷ فضای جداسازی شده با امکاناتی نظیر سرویسهای بهداشتی ، دوش ، انبار ، اتاق منجی غریق ، مرکز امداد رسانی امور دریایی و اسکله مخصوص پهلوگیری شناوران و همچنین تعداد ۸ کلوپ ورزش تفریحی و تعداد ۲ غرفه کافی شاپ و فست فود برای گردشگران تور کیش تجهیز گردیده است. 

مجتمع  ورزش های دریایی کیش با کناره ماسه‌ای بسیار تمیز و شیب مناسب، در مرکز سواحل تفریحی قسمت شرقی کیش که از نواحی پرتردد و مجاور هتل‌ها و بازارهای کیش است واقع شده و از این لحاظ امکان دستیابی به وسایل و امکانات ورزشی دریایی برای مسافران تور کیش راحت‌ تر است. در این مجموعه شما می توانید از انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی، چتر پاراسل، غواصی و … لذت ببرید.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96 

تور کیش فروردین 96 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل آریان کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Arian Hotel

هتل آریان کیش جز هتل های 4 ستاره خوب جزیره کیش محسوب می شود و متعلق به شرکت هواپیمایی کیش ایر است که در سال 1378 در مرکز شهر در خیابان رودکی کیش بنا شده است. هتل آریان کیش در زمینی به وسعت 5200 متر مربع و در 3 طبقه و در مجموع با 68 باب اتاق و سوییت تمیز و زیبا با امکانات مجهز و اینترنت بی سیم میتواند گزینه مناسبی برای اقامت مسافران و گردشگران تور کیش باشد. هتل اریان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر مراکز خرید همچون مرکز خرید پانیذ ، پردیس 1 ، پردیس 2 ، زیتون ، مروارید نزدیک بوده و همچنین میدان امیر کبیر حدود 500 متر با هتل ارین فاصله دارد. محیط مطبوع و آرامش بخش هتل آریان کیش ، امکان فارغ ساختن و لذت بردن گردشگران تور کیش در یک تعطیلات همراه با برخورد مناسب پرسنل را میسر میسازد. رستوران هتل اریان کیش با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود با مواد اولیه با کیفیت و همچنین صبحانه بوفه رایگان از میهمانان تور کیش پذیرایی میکند. هتل آریان کیش دارای یک سالن کنفرانس با تمامی تجهیزات به روز برای برگزاری جلسات مسافران و گردشگران کاری تور کیش می باشد. هتل آریان کیش دارای بازسازی های متعددی بوده که در سال 1392 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

هتل هلیا کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Helia Hotel

هتل هلیا کیش یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1383 در مرکز شهر و بین دو میدان امیرکبیر و ساحل جزیره کیش بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زیبا و تمیز شامل اتاق های دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور کیش می باشد. اتاق های هتل هلیا دارای تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، مینی بار و... می باشند. فاصله هتل هلیا کیش از مراکز خرید ، گردشگری و ساحل دریا به دلیل مرکزیت خود بسیار نزدیک بوده و لابی زیبا هتل هلیا همراه با کافی شاپ و اینترنت WIFI به صورت 24 ساعته آماده خوش آمد گویی به میهمانان تور کیش می باشد. رستوران هتل هلیا کیش با صبحانه بوفه کامل در صبح ها میزبان میهمانان تور کیش می باشد و همچنین مسافران تور کیش می توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نیز استفاده نمایند و محوطه دلنشین و سرسبز هتل هلیا در عصرگاهی همراه با آبنماهای زیبا و کافی شاپ ، سرویس چای و قلیان میتواند گزینه مناسبی باشد. گردشگران تور کیش میتوانند از سایر خدمات هتل هلیا از قبیل خدمات اجاره اتومبیل و سایر خدمات گردشگری استفاده نمایند. هتل هلیا کیش در سال 1395 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

هتل فلامینگو کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش به عنوان هتلی 4 ستاره با کیفیت بالا در سال 1376 شمسی در مرکز شهر کیش و بلوار دریا بنا شده است. هتل فلامینگو کیش در زمینی به وسعت بیست و هفت هزار متر مربع با فضای سبز دلنشین در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوییت و ویلای تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل فلامینگو کیش در دو فاز 1 و 2 با سبک طراحی مجزا بنا شده است و تمامی اتاق ها و سوییت های هتل بسیار تمیز و زیبا و دارای تجهیزات به روز رفاهی و خدماتی می باشند. فضای سبز ، محیط هتل فلامینگو کیش را روح انگیز و دلنشین نموده و مسافران تور کیش می توانند از فضای سبز مطبوع ، آبنماها و آلاچیق های هتل لذت ببرند. هتل فلامینگو کیش با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید جزیره کیش همچون مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 ، مرکز تجاری کیش ، پاساژ زیتون و... نزدیک می باشد و فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز گردشگری و تفریحی جزیره نزدیک می باشد. رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو کیش با انواع غذاهای بین المللی و سرویس سلف سرویس و انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هتل می باشد. هتل فلامینگو کیش در سال های متوالی بازسازی شده است و با کیفیت و امکانات خود یکی از هتل های تاپ 4 ستاره جزیره کیش می باشد. همچنین هتل فلامینگو کیش دارای چندین سالن جلسات و آمفی تئاتر برای برگزاری جلسات و ضیافت های مسافران تور کیش می باشد.

هتل سورینت صدف کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

هتل پارمیدا کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 24 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل مارینا پارک کیش

موقعیت هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش واقع در نوار سیاحتی شرق ,جنب برج های دو قلو می باشد . هتل مارينا پارك در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار با فضای سبزي دلپذير از گونه های گیاهی گوناگون و آب نماهايی چشم نواز بنا شده که میهمانانتور کیش را به خود جذب میکند.

5هتل-مارینا-پارک-کیش.jpg

امکانات هتل مارینا پارک کیش :

این هتل دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ، سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش درنظر گرفته شده است و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-مارینا-پارک-کیش2.jpg

-مارینا-پارک-کیش1.jpg

 

هتل ارم کیش

هتل 5 ستاره ارم کیش در بلند ترین ناحیه گردشگری شمال شرق جزيره زیبای کيش واقع شده است که به دريای خليج فارس نزدیک می باشد و مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي می باشد و محوطه و فضایی زيبا و سر سبز با گل وگياه و درختان نخل و  آبنمای زیبا طراحی و دیزاین شده است. شکل پلکاني هتل بزرگ ارم آن موجب شده که 80 % اتاق ها رو به  دريا باشد و اتاق هایي که به سمت جزيره هستند به علت احاطه داشتن به جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظيرش، مناظر زیبایی اتاقهای رو به دریا دارد . سوئيت آپارتمان ها در باغی از نخلستان و گل و گياه و  و فضاي سبز واقع شده است که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

-ارم-کیش1.jpg

امکاناتهتل ارم کیش :

هتل ارم کیش  داراي محوطه زيبا 210 اتاق و 140  سوئيت آپارتمان در محوطه و با همه امکانات فروشگاه تجاري ،دو استخر و سونا و تالارهاي ویژه ازدواج و جشن تولد ,  کافي شاپ , رستوران سنتي ، رستوران با غذاهاي متنوع ايراني و خارجي،  رستوران گردان ،فست فود و همینطور 2 سالن آمفي تئاتر و  سالن کنفرانس چهل نفره می باشد. سالن گالري, کلوپ تفریحی و ورزشي و سالن بيليارد از دیگر امکانات هتل بزرگ ارم می باشد .

 -ارم-کیش3.jpg

 

 

هتل شايان كيش

هتل پنج ستاره شايان كيش از بزرگترين و قديمى ترين هتل هاي  جزيره کيش است . هتل شايان داراي ۱۹۵ اتاق  ، سوئيتهاى ساحلى ، سوئيتهاى معمولى و رويال ، اتاقهاى رو به دريا و جزيره و همچنين دوبلکس هاى لوکس است که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

-شایان-کیش1.jpg

امکانات هتل شايان كيش :

رستورانهاى ايرانى و فرنگى ، آرايشگاه ، کافي‌نت و گيم‌ نت ، پارکينگ اختصاصى ، خشکشوئى، سالنهاى کنفرانس ، سالن تفريحات سالم و همچنين خدمات فکس ، کافى شاپ، دسترسى آسان به مراکز خريد،دريا و ... رانام برد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-شایان-کیش3.jpg

-شایان-کیش4.jpg

 

هتل سیمرغ کیش

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در یکی از مناطق سیاحتی جزیره کیش واقع شده است و رو به دریای خلیج همیشه فارس میباشد. این هتل در بلندترین منطقه توریستی کیش در ابتدای جاده جهان در زمینی به مساحت 20234 هزار متر مربع بنا شده است. این هتل در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده است.هتل سیمرغ کیش از فضایی سرسبز با درختان نخل و گل و گیاه و محوطه ای دلنواز برخوردار است. این هتل از 86 اتاق و 306 تخت خواب تشکیل شده است. از امتیازات این هتل می توان ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که میهمانان تور کیش را به خود جذب میکند.

-سیمرغ-کیش2.JPG

امکانات هتل سیمرغ کیش:

این هتل دارای امکاناتی مثل تخفیف گردشگری در پایاب کیش، کلوپ مریم، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، غواصی و قایق رانی در دریای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری میباشد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-سیمرغ-کیش3.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

 تور ترکیه نوروز 96 

تور ارمنستان نوروز 96 

تور گرجستان نوروز 96

 تور استانبول نوروز 96

 تور كيش نوروز 96      

 تور تایلند نوروز 96              

 تور مشهد نوروز 96 

تور دبی نوروز 96  

تور کوش آداسی نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل داریوش کیش

daruoshh.jpg

هتل داریوش کیش 5 ستاره از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام اخذ از معماری قدیمی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به کنار شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی همانند ایران باستان بوده با فضای شیدا کننده و غرور باریکلا دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی یادبود انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز تور کیش نوروز 96 رقم میزند. هتل حائز فضاهای گردشی، ورزشی و امروزین بی نظیریست که چشم هر نظاره گر ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس یادبودی به یادماندنی را در ذهن شما مسافران تور کیش نوروز 96 بر جای خواهد گذاشت.

daruoshh1.jpg

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما گردشگران تور کیش نوروز 96 با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

daruoshh5.jpg

daruoshh3.jpg

daruoshh2.jpg

daruoshh4.jpg

 

هتل ایران کیش

iran1.jpg

هتل ایران کیش از هتل های بین المللی 5 ستاره کیش است که  در قلب جزیره ی زیبای کیش و در دو برج مجزا بنا شده است. اتاق های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره واقع شده است که میهمانان تور کیش میتوانند از آن ها لذت ببرند. هتل ایران تنها هتل کیش است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده در آن استفاده شده است. این هتل قدمتی ۱۸ ساله دارد و از سال ۱۳۷۵ شروع به فعالیت کرده  است. بنای جدید هتل از سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع ساخته شده است و ساخت و تکمیل آن حدود ۸ سال به طول انجامیده است.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده که آن ها در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای بسیار منحصر بفرد در کشور شده است.

iran5.jpg

موقعیت هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر واقع شده است.این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است که با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران تور کیش دارد.

iran4.jpg

امکانات و خدمات هتل ایران کیش:

سالن همایش - سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی - رستوران اصلی و رستوران روباز - کافی شاپ - صندوق امانات اختصاصی - اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها) - سیستم تلفن VOIP - سیستمهای پیشرفته صوتی، تصویری و ماهواره - لاندری ۲۴ ساعته - سرویس رفت و برگشت به فرودگاه - پارکینگ سرپوشیده از امکانات این هتل کیش می باشد.

iran2.jpg

تعداد ۱۲۸ واحد اتاق شامل اتاقهای سینگل، دبل، توئین، اتاق ویژه (با متراژ بیش از ۵۰ متر مربع)، سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم اندازی بی نظیر آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. از امکانات اتاقها هم می توان به تجهیزات هوشمند (BMS)، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار اشاره کرد.سالن همایش مجهز هتل ایران کیش بیش از ۱۲۰ نفر گنجایش دارد که دارای تمامی امکانات لازم از جمله سیستم صوتی پیشرفته و ویدئو پروژکتور است و آماده برگزاری جلسات رسمی، همایش ها، دوره های آموزشی عمومی در کیش می باشد.

iran3.jpg

علاوه بر این ها فضای بزرگ استخر هتل ایران کیش به همراه سونای خشک، جکوزی، سونای بخار بصورت کامل در اختیار مهمانان گرامی در کیش خواهد بود.همچنین نورپردازی و فضای منحصر بفرد و زیبا تجربه ای متفاوت از ورزش را برای شما به ارمغان می آورد. سالن بدنسازی اکسیژن جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاههای ورزشی و بدن سازی را در اختیار دارد. این مجموعه با تجربه ای موفق در تهران، آماده میزبانی از مسافران و  ورزشکاران عزیز تور کیش می باشد.

iran6.jpg

 

هتل پارمیس کیش

parmis1.jpg

هتل پارمیس کیش که از بزرگترین و مجهزترین هتل های بین المللی 5 ستاره کیش است،در سال ۱۳۸۵ با 170 باب واحد اقامتی مجهز به کلیه خدمات رفاهی و اقامتی افتتاح شده و در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش با چشم انداز دریا واقع شده است.این هتل به مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی دارد و از بهترین گزینه ها برای اقامت در جزیره کیش می باشد. این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس، آماده خدمت رسانی به شما میهمانان تور کیش می باشد.

parmis3.jpg

هتل پارمیس کیش دارای چهار رستوران شامل دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با سرو انواع غذاهاى ايتاليايى می باشد.هتل بین المللی پنج ستاره پارمیس کیش همواره سعی بر رضایت همه میهمانان تور کیش دارد.

parmis6.jpg

امکانات هتل پارمیس کیش:

 شامل سالن بيليارد، استخر، سونا، جكوزى، آرايشگاه مردانه، آرايشگاه بانوان، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، سالن همايش با ظرفيت 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان هر روزه، اینترنت رایگان،از امکانات هتل پارمیس کیش می باشد.

parmis5.jpg

 

امکانات اتاق های هتل پارمیس کیش:


امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي می باشد.همچنین خدمات رایگان این هتل کیش شامل صبحانه و ناهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهی، سرو آب معدنی و میوه، استختر، سونا و جکوزی و سرو چای و قهوه در اتاق می باشد که میهمانان تور کیش با خیالی آسوده میتوانند از این امکانات لذت ببرند.

 parmis4.jpg

parmis2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گاردنیا کیش

gardonya1.jpg

هتل گاردنیا کیش که از هتل های 4 ستاره کیش می باشد,درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و خدمات کاملا منحصر به فردی به مسافران تور کیش نوروز 96 ارائه می دهد. قیمت این هتل بسیار مناسب میباشد.هتل گاردنیا در بلوار هرمز و ما بینمیدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.

gardonya2.jpg

 

هتل گاردنیا کیش با دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل قرار گرفته است .فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد. سوییت لوکس هتل گاردنیا کیش با امکانات کامل رفاهی جزو هتل های ساحلی کیش محسوب شده است.هتل گاردنیا دارای دو فاز می باشد که فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی همراه با با اتاق های لوکس و زیبا و با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ و  فاز ۲ آن هم شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و.. در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده اند.به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 می توانند لحظات خوب و آرامی را در هتل گاردنیا کیش سپری نمایند.

gardonya3.jpg

gardonya4.jpg

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

امکانات هتل گاردنیا کیش شامل استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، 20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرندکیش، اینترنت وایرلس و... می باشد و مسافران تور کیش نوروز 96می توانند از تمام امکانات آن بهره مند شوند.

gardonya5.jpg

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش که از جمله هتل های بين المللى 4 ستاره می باشد، بر اساس استانداردهاى بين المللى و با ظاهری صدف مانند در زمينى به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱افتتاح شده است.این هتل در نزدیکی مراکز بزرگ تجارى و روبروی دانشگاه کیش واقع شده و به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 دسترسی آسانی به مراکز خرید دارند.

sadaf1.jpg

  • هتل صدف کیش داراى 54 اتاق و همچنین سه رستوران معروف و پر طرفدار به نام های رستوران کوه نور،رستوران دلفين،رستوران چينى دورين می باشد که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از خدمات بسیار آنها بهره مند شوند.

sadaf3.jpg

sadaf5.jpg

امکانات هتل صدف کیش:

  • استخر، سونا و جکوزی،رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین،کافی شاپ،مینی بار،کافی نت، اینترنت بی سیم،آرایشگاه زنانه،میز بیلیارد
  • و فوتبال دستی،سالنبدنسازی،ماهواره،سالن اجتماعات،پارک کودکان،کانتر رزرواسیون گردشگری،ترانسفر فرودگاه از امکانات هتل صدف کیش می باشند که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از همه امکانات آن استفاده نمایند.

sadaf2.jpg

هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى٫ ورزشى٫ تفريحى و رستوران‌ها و کافى شاپ‌هاى متعدد، سالن بيليارد و بولینگ، اينترنت وايرلس، استخر سر باز استاندارد، در خدمت شما مسافران گرامی تور کیش نوروز 96 می باشد. امکانات رایگان هتل نیز شامل ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بیسیم، گشت سیاحتی جزیره و گشت بازارها می باشد.

sadaf4.jpg

جهت رزرو وخرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 5 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

 هتل پارمیس 

  

_پارمیس_کیش_2.jpg

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد.

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 

  هتل پالاس

  

وجه تمایز هتل پنج ستاره پالاس کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی  می‌باشد. برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانان تور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

تور کیش نوروز 96

//آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تور کیش نوروز 96 را با بهترین قیمت و برترین کیفیت، خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم تور کیش نوروز 96 ویژه نوروز 96 در بین آژانس های ایرانی می باشد.

// آژانس مسافرتی سالی گشت در کنار اجرای تور کیش اقدام به اخذ و تهیه بلیط  و رزرو هتل درکیش و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.

// آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تا بهترین و متنوع ترین پکیج های تور کیش نوروز 96 را با نازلترین قیمت در اختیار مسافرین عزیز قرار دهد تا شما عزیزان بهترین نحوه از تعطیلات نوروز 96 استفاده نمایید

// قیمت های درج شده در پکیج ها صرفا قیمت پایه میباشد و این امکان وجود دارد در تاریخ های مختلف قیمت های تورها بالاتر یا پایین تر از قیمت های درج شده در سایت باشد لذا خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از قیمت تورها با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمایید همکاران ما از خدمت رسانی و پاسخگویی به شما خرسند می شوند 

// آژانسهايي كه مايل به دریافت پکیج های تور کیش میباشند میبایست فرم درخواست خود را به شماره تماس با 41954 ارسال کرده تا همکاران ما در کوتاهترین زمان در اختیارشان قرار دهند

// آژانس مسافرتی سالی گشتپیشاپیش سفر خوشي را برای شما آرزو مينمايد ..


تور کیش نوروز 96 --- هتل آنا کیش

ana3.jpg

 تاریخ ارسال پکیج  تور کیش نوروز 96   : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                                : تهران

نام هتل                                                         : هتل آنا کیش

هواپيمايي                                                     :  ایرباس ماهان

مدت اقامت                                                           :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                          : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               : سالی گشت

تلفن تماس                                                        : 88178815 - 021


تور کیش نوروز 96--- هتل آرا کیش

ara1.jpg

تاريخ ارسال پكيج  تور کیش نوروز 96     : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   :هتل آرا کیش

هواپيمايي                                              : ایرباس ماهان

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                      : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل آرامیس کیش

aramiss.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96     : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   :هتل آرامیس کیش

هواپيمايي                                              :   تابان

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                      : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل داریوش کیش

daruoshh.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96    : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   : هتل داریوش کیش

هواپيمايي                                              :  تابان

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                        : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 ---  هتل ارم کیش

eram-2.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96          : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   : هتل ارم کیش

هواپيمايي                                              : قشم ایر

مدت اقامت                                                   : 3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                    : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 : 88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل فلامینگو کیش

Flamingo-Hotel-Kish-2.png

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96      : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   : هتل فلامینگو کیش

هواپيمايي                                              : کیش ایر

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                    : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل گاردنیا کیش

gardenia.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96      : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   : هتل گاردنیا کیش

هواپيمايي                                              :  قشم ایر

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                     : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 : 88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل گراند کیش

grand1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96    : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   :هتل گراند کیش

هواپيمايي                                              :  ایر باس ماهان

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                      : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل پارمیدا کیش

hotel-parmida-kish1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96     : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   : هتل پارمیدا کیش

هواپيمايي                                              :  قشم ایر

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                      : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 : 88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل شایگان کیش

Hotel-shaygan-Kish-14.png

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96      : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   : هتل شایگان کیش

هواپيمايي                                              :  زاگرس

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                     : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل ایران کیش

irann.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96        : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   :هتل ایران کیش

هواپيمايي                                              : ایرباس معراج

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                      : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل لوتوس کیش

lotus1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96      : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   : هتل لوتوس کیش

هواپيمايي                                              : ایرباس ماهان

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            :تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                      : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96--- هتل مارینا پارک کیش

marinaa.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96     : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   :هتل مارینا پارک کیش

هواپيمايي                                              :  تابان

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                      : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 : 88178815 - 021


تور کیش نوروز 96--- هتل پالاس کیش

palas1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96        : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   : هتل پالاس کیش

هواپيمايي                                              :  ایر باس معراج

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                        : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل پارمیس کیش

parmiis.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96       : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   : هتل پارمیس کیش

هواپيمايي                                              : کیش ایر

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            :تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                      : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل پارسیان کیش

parsian4.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96        : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   : هتل پارسیان کیش

هواپيمايي                                              :  زاگرس

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                      : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل صدف کیش

sadaf1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96   : نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   : هتل صدف کیش

هواپيمايي                                              :  ایر باس معراج

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                     : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل سارا کیش

sara.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96      :نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   : هتل سارا کیش

هواپيمايي                                              : ایران ایر تور

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                      : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل شایان کیش

shayan.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96      :نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   :هتلشایان کیش

هواپيمايي                                              : تابان

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                   : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- هتل سورینت مریم کیش

sorinet-maryam-hotel-kish.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96          :نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   :هتل سورینت مریم کیش

هواپيمايي                                              : ایر باس معراج

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                     : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 ---- هتل شایگان کیش

shaygan6.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96          :نوروز 1396

مقصد پرواز از                                          : تهران

نام هتل                                                   :هتل شایگان کیش

هواپيمايي                                              : ایر باس معراج

مدت اقامت                                                   :  3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                            : تماس با 41954

خدمات تور کیش نوروز 96                                     : بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                :    پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                    :  سالی گشت

تلفن تماس                                                 :  88178815 - 021

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

تور کیش نوروز 96

//آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تور کیش نوروز 96 را با بهترین قیمت و برترین کیفیت، خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم تور کیش نوروز 96 در بین آژانس های ایرانی می باشد.

// آژانس مسافرتی سالی گشت در کنار اجرای تور کیش اقدام به اخذ و تهیه بلیط  و رزرو هتل درکیش و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.

// آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تا بهترین و متنوع ترین پکیج های تور کیش نوروز 96 را با نازلترین قیمت در اختیار مسافرین عزیز قرار دهد تا شما عزیزان بهترین نحوه از تعطیلات نوروز 96 استفاده نمایید

// قیمت های درج شده در پکیج ها صرفا قیمت پایه میباشد و این امکان وجود دارد در تاریخ های مختلف قیمت های تورها بالاتر یا پایین تر از قیمت های درج شده در سایت باشد لذا خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از قیمت تورها با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمایید همکاران ما از خدمت رسانی و پاسخگویی به شما خرسند می شوند 

// آژانسهايي كه مايل به دریافت پکیج های تورهای کیش میباشند میبایست فرم درخواست خود را به شماره 88178815 ارسال کرده تا همکاران ما در کوتاهترین زمان در اختیارشان قرار دهند

// آژانس مسافرتی سالی گشت پیشاپیش سفر خوشي را برای شما آرزو مينمايد ..


تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل پارمیس کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96               : فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل پارمیس کیش

هواپيمايي                                                   : کیش ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 :تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


 تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل پالاس کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96               : فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل پالاس کیش

هواپيمايي                                                   : کیش ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 :تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


 تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96               : فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل داریوش کیش

هواپيمايي                                                   : کیش ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 :تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل شایان کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96                 :فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       :هتل شایان کیش

هواپيمايي                                                   : ایرباس معراج

مدت اقامت                                                        :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 :  تماس با 41954

خدمات تور کیش                                             :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    : 88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل آرامش کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96      :فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       :هتل آرامش کیش

هواپيمايي                                                   :ایر باس معراج

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 :تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96           :فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل ترنج کیش

هواپيمايي                                                   : قشم ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 :تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 ---  فروردین ماه هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96          : فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       :هتل هلیا کیش

هواپيمايي                                                   :کیش ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- فروردین  ماه هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96      : فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل تماشا کیش

هواپيمايي                                                   :ایران ایر تور

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96     :فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل آرامیس کیش

هواپيمايي                                                   :ایرباس معراج

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 :تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل آنا کیش

_آنا.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96            : فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       :هتل آنا کیش

هواپيمايي                                                   :تابان

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 :تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- فروردین  ماه هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96            : فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل شایگان کیش

هواپيمايي                                                   :ایرباس معراج

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                            :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96       :فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل دیدنیهای کیش

هواپيمايي                                                   : زاگرس

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 ---  فروردین ماه هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96     : فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل سارا کیش

هواپيمايي                                                   :کیش ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل لوکس مارینا پارک

-مارینا-پارک_2.JPG

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96           : فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       :هتل لوکس مارینا پارک

هواپيمايي                                                   :قشم ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96               :فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل پارسیان کیش

هواپيمايي                                                   : قشم ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 :تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل سورینت مریم کیش

_سورینت_مریم_1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96              : فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       :هتل سورینت مریم کیش

هواپيمايي                                                   :ایرباس معراج

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل ارم کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96            : فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل ارم کیش

هواپيمايي                                                   :ایرباس معراج

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                            :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل گامبرون کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96            : فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       :  هتل گامبرون کیش

هواپيمايي                                                   :ایرباس معراج

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                            :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


 تور کیش نوروز 96 --- فروردین ماه هتل آریان کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش نوروز 96            : فروردین 96

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل آریان کیش

هواپيمايي                                                   :ایرباس معراج

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                            :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

تور کیش اسفند 95

//آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تور کیش اسفند 95 را با بهترین قیمت و برترین کیفیت، خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم تور کیش اسفند 95 در بین آژانس های ایرانی می باشد.

// آژانس مسافرتی سالی گشت در کنار اجرای تور کیش اقدام به اخذ و تهیه بلیط  و رزرو هتل درکیش و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.

// آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تا بهترین و متنوع ترین پکیج های تور کیش را با نازلترین قیمت در اختیار مسافرین عزیز قرار دهد تا شما عزیزان بهترین نحوه از تعطیلات اسفند 95 استفاده نمایید

// قیمت های درج شده در پکیج ها صرفا قیمت پایه میباشد و این امکان وجود دارد در تاریخ های مختلف قیمت های تورها بالاتر یا پایین تر از قیمت های درج شده در سایت باشد لذا خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از قیمت تورها با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمایید همکاران ما از خدمت رسانی و پاسخگویی به شما خرسند می شوند .

// آژانسهایی كه مايل به دریافت پکیج های تور کیش میباشند میبایست فرم درخواست خود را به شماره 88178815 ارسال کرده تا همکاران ما در کوتاهترین زمان در اختیارشان قرار دهند.

// آژانس مسافرتی سالی گشت پیشاپیش سفر خوشي را برای شما آرزو مينمايد ..


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95     :اسفند 1395 

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل داریوش کیش

هواپيمايي                                                   : کیش ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل شایان کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95      :اسفند 1395

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       :هتل شایان کیش

هواپيمايي                                                   : ایرباس معراج

مدت اقامت                                                        :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 تماس با 41954

خدمات تور کیش                                             :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    : 88178815 - 021


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل آرامش کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95    : اسفند 1395

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       :هتل آرامش کیش

هواپيمايي                                                   :ایر باس معراج

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95        : اسفند 1395

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل ترنج کیش

هواپيمايي                                                   : قشم ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 :تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95          :اسفند 1395

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       :هتل هلیا کیش

هواپيمايي                                                   :کیش ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95      :اسفند 1395

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل تماشا کیش

هواپيمايي                                                   :ایران ایر تور

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 :تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95     : اسفند 1395

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل آرامیس کیش

هواپيمايي                                                   :ایرباس معراج

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل آنا کیش

_آنا.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95         :اسفند 1395

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       :هتل آنا کیش

هواپيمايي                                                   :تابان

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95            : اسفند 1395

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل شایگان کیش

هواپيمايي                                                   :ایرباس معراج

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 :تماس با 41954

خدمات تور کیش                                            :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95      : اسفند 1395

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل دیدنیهای کیش

هواپيمايي                                                   : زاگرس

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95       :اسفند 1395

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل سارا کیش

هواپيمايي                                                   :کیش ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل لوکس مارینا پارک

-مارینا-پارک_2.JPG

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95            :اسفند 1395

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       :هتل لوکس مارینا پارک

هواپيمايي                                                   :قشم ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95   :اسفند 1395

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       هتل پارسیان کیش

هواپيمايي                                                   : قشم ایر

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 : تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021


تور کیش اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل سورینت مریم کیش

_سورینت_مریم_1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور کیش زمستان 95              :اسفند 1395

مقصد پرواز از                                              : تهران

نام هتل                                                       :هتل سورینت مریم کیش

هواپيمايي                                                   :ایرباس معراج

مدت اقامت                                                   :4 شب  و 5 روز

پايه قيمت از                                                 :تماس با 41954

خدمات تور کیش                                           :  بليط رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ,اقامت ،ترانسفر فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری , تور لیدر فارسی زبان

توضيحات                                                      :  پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                                      : سالی گشت

تلفن تماس                                                    :  88178815 - 021



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تور کیش اسفند 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

لوکس ترین هتل های کیش

 

تور کیش هتل ترنج کیش

*****

 

 

 

هتل ترنج کیشکجاست؟

هتل ترنج جزیره کیشدر میدان جاسک ؛ابتدای جاده جهان؛قرار گرفته.

هتل ترنج کیشاولین هتل دریایی خاورمیانه که در شمال غربی جزیره در منطقه بکر با اکو سیستم طبیعی واقع گردیده است، کل مجموعه در دوفاز تعریف شده که فاز اول هتل روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی (درحال احداث) می باشدکه مورد توجه اکثر مسافرانتور کیشمی باشد.

 

 

نمایهتل ترنج چطور می باشد؟

هتل دریایی ترنجبا معماری و امکانات خاص و مدرن در منطقه ای زیبا پذیرای مهمانان عزیزتور کیشمیباشد تا لحظات به یاد ماندنی و تکرار نشدنی را برای شما عزیزان رقم بزند.

موقعیت جغرافیایی و نوع سازه منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردیده که مناظر زیبایی برای میهمانانتور فراهم آید،از جمله غروب زیبای خورشید،تصاویر شگفت انگیز از دریا،امواج،مرجان ها،فضای سبز،ساحل و...

 

 

 

رستورانهتل ترنج کیش

مجموعه رستوران هایهتل ترنجشامل رستوران خورشید، رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه، کافه گلف (کافی شاپ و غذاهای فرنگی)، رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است آماده پذیرایی از مهمانانتور کیشاست.

 

 

فاصلههتل ترنج کیشتا مراکز خرید

فاصله هتل ترنج کیش تا بازار پردیس 1۱۶دقیقه با خودرو - فاصله تا بازار پردیس2۱۷دقیقه با خودرو

 

فاصله هتل ترنج کیش تا مرکز شهر: 5 دقیقه - فاصله تا فرودگاه: 15 دقیقه

اتاق هایهتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش دارای ۱۳۰ اتاق میباشد.

سوئیتهای هتل ترنج کیش ( 100 عدد ) همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ( که میهمانان تور می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند ) و بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است . واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال وVIP   2خوابه می باشد. برای رفاه حال میهمانانتور کیشاز ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد.

 

 

امکانات اتاق ها به ترتیب

یخچال، تلویزیون ،سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، مینی بار رایگان سرویس بهداشتی و حمام ؛     اتاق نشیمن و ناهارخوری ؛    آشپزخانه؛ اینترنت پر سرعت؛ تلویزیون 40 اینچLCD؛ سشوار؛ صندوق امانات؛ سرویس چای و قهوه؛ مینی بار؛ سیستم اعلام یا اطفاء حریق؛ خدمات خشکشویی

سایر امکاناتهتل ترنج کیش

استخر  -جکوزی - سالن تنیس -سالن بدنسازی - سالن ماساژ -فضای سبز -تاکسی سرویس- پارکینگ اختصاصی -قایق سواری-آرایشگاه - استخر روباز -خدمات پزشکی- ماهواره -خودپرداز      

خدمات هتل : صبحانه به صورت بوفه و نهار بوفه رستوران ساحلی برای میهمانانی که از شب قبل مقیم هستند . ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP - اینترنت رایگان - سرویس روزانه به مراکز خرید . دوچرخه سواری رایگان

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

·       ساعت ورود 14:00 (Check in)

·       ساعت خروج 12:00

هتل ایران کیش

*****

هتل ایران کیش

 

 

هتل ایران کیش کجاست؟

هتل پنج ستاره ایران کیش در هفت طبقه روبروی شهر بازی کیش ساخته شده است .

هتل ایران کیش



نمای داخلی هتل ایران چطور می باشد؟

طراحی منحصر به فرد هتل ایران کیش آن برخی اتاق‌ها را مشرف به دریا و برخی دیگر را مشرف به جزیره و پارک بزرگ شهر نموده است.

هتل ایران کیش



 

رستوران هتل ایران کیش

رستوران و کافی شاپ های هتل ایران كیش رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی بصورت بوفه آزاد و معمولی پذیرای مهمانان گرامی میباشد.

کافی شاپ هتل ایران در لابی واقع شده است. این کافی شاپ با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها، شیک و گلاسه، اسنک و میان وعده ها پذیرایی دلنشینی از مهمانان خواهد داشت.

 

هتل ایران کیش

 

فاصله هتل ایران کیش تا مراکز خرید

موقعیت عالی، نزدیکی به مراکز خرید و بازارهای جزیره ؛ شما با اقامت در این هتل  تا مرکزهای خرید فقط چند دقیقه فاصله دارید.

 

 

 

اتاق های هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

 

این هتل دارای 130 اتاق با چشم اندازی بسیار زیبا  میباشد که به سیستم تهویه متبوع مجهز است در مجموع هتل دارای 310 تخت میباشد.

از امکانات اتاقها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار) اشاره کرد.

 

سایر امکانات هتل ایران کیش

هتل ایران کیش دارای سیستم هوشمند MBS در اتاق ها، ترانسفر برگشت به فرودگاه و استخر و سونا و جکوزی رایگان می باشد.

طبق قوانین هتل ها که برای تمامی هتل ها یکسان می باشد  ساعت ورود و خروج به شرح زیر می باشد.

•       ساعت ورود 14:00 (Check in)

•       ساعت خروج 12:00

هتل پارمیدا کیش

*****

هتل پارمیدا کیش

 

هتل پارمیدا کیش کجاست؟

هتل پارمیدا در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از نظر موقعیت در بهترین مکان و دسترسی قرار گرفته.

هتل پارمیدا کیش



نمای داخلی هتل پارمیدا چطور می باشد؟

نمای داخل هتل پارمیدا کیش بسیار دلپذیر  و  اتاق های زیبا و لوکس از چیدمان منحصر به فرد این هتل به شمار می‌رود، هتل پارمیدا با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان میهمانان گرامی میباشد.

هتل پارمیدا کیش



 

 

رستوران و کافی شاپ های هتل پارمیدا کیش

رستوران هتل پارمیدا واقع در طبقه همکف با ظرفیت 170 نفر (ساعت کاری: صبحانه 8:00 الی 10:00 ، نهار 13:00 الی 15:00 ، شام 20:00 الی 22:00

کافی شاپ هتل پارمیدا واقع در طبقه همکف (ساعت کاری: 24 ساعته)

کافه سنتی هتل پارمیدا واقع در محوطه (ساعت کاری: 24 ساعته) پذیرای میهمانان محترم میباشد.

 

 

هتل پارمیدا کیش

 

فاصله هتل پارمیدا کیش تا مراکز خرید

فاصله هتل پارمیدا کیش تا مرکز خرید پردیس ۱و۲ حدود ۱۰ دقیقه پیاده ؛فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز ۱۱ دقیقه با خودرو؛فاصله تا کشتی یونانی۱۹ دقیقه با خودرو؛ فاصله تا پارک دلفینها۹ دقیقه با خودرو؛ فاصله تا باغ پرندگان۹ دقیقه با خودرو؛ فاصله تا فرودگاه ۱۰ دقیقه با ماشین.

اتاق های هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های ۲ تا ۵ تخته میباشد. و در مجموع تعداد اتاقهاى هتل پارمیدا  ۸۱ اتاق میباشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

 

هتل ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت هتل ایران کیش بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.


گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

هتل پارمیدا کیش

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی منحصر به فردی می باشد که دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و از پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای گردشگران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 24 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و گردشگران تور کیش با چند قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل پارمیدا کیش :

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای گردشگران تور کیش ، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس,  رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار گردشگران تور کیش می باشد.

 

هتل شایگان کیش

 

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش است .
این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.
ویلاهای لوکس هتل شایگان کیش در باغ مصفا و بسیار زیبای هتل احداث شده و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش منحصر به فرد هستند.
دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول گردشگران تور کیش باشد.


امکانات هتل شایگان کیش :

رستوران ها و کافی شاپ های متنوع ، همراه با موسیقی زنده ، استخر، سونا ، جکوزی و بدنسازی ، اتاق ماساژ ، سالن بیلیارد ، اتاق تلویزیون، سرویس 24 ساعته، سالن های کنفرانس و جلسه ، کافی نت و اینترنت WiFi، خشکشویی، پیرایش آقایان، آرایش بانوان، تاکسی سرویس 24 ساعته، شبکه های ماهواره ای خبری، تورهای تفریحی،اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، صنایع دستی و ...، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات و .. استقبال در فرودگاه، صبحانه بوفه، استخر، سونا و جکوزی، بیلیارد و تنیس، اینترنت WiFi، اقامت کودکان زیر 5 سال و ... سیستم آب شیرین کن پیشرفته، سیستم برق اضطراری، سیستم اعلام و اطفاء حریق، 4 پله اضطراری، پارکینگ و ...  رستوران شانی، رستوران شانلی، رستوران چشم انداز، سرسرای شهنوش، کافی شاپ آفتابگردان، کافه تراس دریا، کافه بیلیارد، چایخانه سنتی صبا

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 هتل شایان کیش

هتل 5 ستاره شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جنوب کشور می باشد. محل قرار گرفتن هتل در کنار دریای خلیج فارس است.

 هتل شایان کیش رو به دریا و در نزدیکی به مراکز تجاری و بازارها و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل فاصله دارد یکی از مزیت های این هتل شیک و زیبا می باشد.

 هتل شایان کیش مانند دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن بزرگ است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته شده است بهترین تور و سفر به کیش خواهد شد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت بخشی از رستوران های این هتل می باشد.

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز بزرگ این هتل از دیگر امکانات این هتل می باشد.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش هتلی مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰۴۸ متر بنا شده است.گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن آنها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل در شرق جزیره زیبای کیش، در نزدیکی دریا واقع شده است و به یک شهر گردشگری مناسب برای گردشگران تور کیش تبدیل شده است.

امکانات هتل:

هتل گامبرون کیش برای مسافران تور کیش خدماتی نظیر : رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش،سونا،جکوزی،استخرروباز،خشکشویی،سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، سالن ماساژ،روم سرویس،صندوق امانات، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری،صبحانه،نهار و شام ، ترانسفر رفت و برگشت ،مسافران کیش می توانند با اقامت در این هتل لحظات شادی را تجربه کنند.

امکانات اتاق ها :

هتل گامبرون کیش دارای اتاق های دو تخته و سه تخته است و خدمات رفاهی شما میهمانان تور کیش در این هتل فراهم شده است. این خدمات شامل: تخت راحتی ،حمام ،سشوار,لوازم بهداشتی،تلوییزیون ،ماهواره ,تراس با ویو مناسب , اینترنت و... می باشد.

هتل گامبرون کیش خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور کیش ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

برچسب ها : , بهترین هتل های کیش ، لوکس ترین هتل کیش ،مجلل ترین هتل کیش , هتل های کیش, , 
موضوع : تور کیش,
امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 0
+ نوشته شده در يکشنبه 17 بهمن 1395ساعت 14:31 توسط لیدا نصیری | نظر بدهید | بازدید : 0

بهترین هتل های دبی

 

هتل القصر دبی

alghasr4.jpg

هتل القصر دبی جزهتل های 5 ستاره دبی است و در ساحل جمیرا دبی و در کنار بازار مدینات جمیرا  قرار گرفته است. این هتل دارای 2 کیلومتر ساحل اختصاصی می باشد.این هتل از طریق یک کانال آبی به پارک آبی وایلد وادی دارد .گردشگران تور دبی می توانند از تفریحات مفرح این پارک استفاده نمایند. هتل تا شهر اینترنتی دبی 15 دقیقه فاصله دارد.در ساحل این هتل در کنار خلیج فارس یک رستوران دریایی قرار دارد که میهمانان تور دبیمی توانند انواع غذاهای متنوع و لذیذ دریایی را در این رستوران میل نمایند علاوه بر این رستوران، این هتل رستوران های زیاد و متنوع دیگری نیز دارد. 

امکانات هتل :

alghasr.jpg

هتل القصر دبی دارای خدمات بینظیری از جمله : استخر سر باز، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، پینگ پونگ، موج سواری، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و... می باشد.هتلبا دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی می‌باشد.

alghasr1.jpg

امکانات اتاق ها :

alghasr3.jpg

هتل القصر دبی از 292 باب اتاق تشکیل شده است. امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور دبی مهیا می سازد.

alghasr2.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور دبیو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل جمیرا بیچ دبی

jamira-bich4.jpg

هتل جمیرا بیچ دبی هتلی مجلل و 5 ستاره دارای یک ساحل خصوصی , 16 رستوران و 5 استخر برای استفاده تمامی میهمانان شهر دبی می باشد. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به پارک آبی wild wadi دسترسی داشته باشند. اتاق های این هتل بزرگ و دارای پنجره های بزرگ شیشه ای مشرف به خلیج هستندو تمام اتاق ها دارای تلویزیون و سرویس اینترنت بی سیم میباشند. انواع رستوران های لبنانی و آرژانتینی و ایتالیایی دراین هتل وجوددارد. در منوی اکثر رستوران های هتل یک بخش ویژه کودکان هم وجوددارد. برخی از امکانات این هتل عبارتند از زمین تنیس، باشگاه ورزشی مجهز، کلاب کودکان و استخر. مال امارات تا این هتل 10 دقیقه فاصله دارد و فاصله ی فرودگاه بین المللی دبی تا هتل هم 20 کیلومتر است. کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند . این هتل دارای 617 اتاق می باشد. از می توانند از طریق آژانس سپید گشت در این هتل اتاق رزرو کنید. 

امکانات هتل :

jamira-bich2.jpg

هتل جمیرا بیچ دبی خدماتی نظیر : صبحانه مجلل به تعداد شبهای اقامت،  دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه رایگان در اتاق ها،  بیزینس سنتر ، 20 رستوران بین المللی , 5 استخر رو باز , استخر برای کودکان , برنامه های مهیج برای کودکان در کلاب سند باد , SPA , زمین تنیس , زمین والیبال و بسکتبال , زمین اسکواش , ساحل اختصاصی , سالن آرایش ،صبحانه بوفه، صبحانه در اتاق، منوی غذای رژیمی  و... را در اختیار میهمانان تور دبی قرار می دهد.

jamira-bich1.jpg

jamira-bich.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور دبیو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل هیلتون جمیرا دبی

-جمیرا2.jpg

هتل هیلتون جمیرا دبی در منطقه جمیرا شهر دبی واقع شده است. هتل جزء هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل در سال 2000 احداث شده است.فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 30 دقیقه ای از هتل قرار دارد.هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

 

امکانات هتل :

-جمیرا5.jpg

هتل هیلتون جمیرا دبی دارای خدماتی نظیر : رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، زمین گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، اتاق جلسه، امکانات ضیافت و... می باشد.آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل هیلتون جمیرا دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان تور دبی کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

-جمیرا8.jpg

 

امکانات اتاق ها :

-جمیرا.jpg

هتل هیلتون جمیرا دبی این هتل ۹ طبقه دارای ۳۸۹ اتاق است .متراژهای اتاق بسیار متنوع و با هر سلیقه وامکانات مالی سازگار است.کلیه اتاقها دارای :گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشد.هتل هیلتون جمیرا دبیتدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

-جمیرا7.jpg

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل کنراد دبی

kenrad12.jpg

هتل کنراد دبی در مرکز منطقه اقتصادی و فروشگاهی دبی واقع شده است. تا مرکز اقتصاد بین الملل دبی و مسجد جمیرا 30 دقیقه و تا برج خلیفه 4.5 کیلومتر و تا مرکز ‏خرید دبی مال 4 کیلومتر است.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی نوروز 96 ارائه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

kenrad4.jpg 

امکانات هتل :

kenrad.jpg

هتل کنراد دبی دارای خدماتت بینظیری مانند : میهمانان تور دبی از انواع غذاهای متنوع بین المللی در رستوران های هتل بهره مند شوند. انواع برگر و غذاهای متنوع ‏فست فودی را می توانید در رستوران ‏Cave‏ که شکل و شمایلی همانند غار دارد امتحان کنید. این رستوران نیاز به رزرو قبلی ‏دارد و از ساعت 5 عصر تا 2 بعد از نیمه شب باز است.برای نوشیدن یک چای یا قهوه در طول روز می توانید از کافه در لابی هتل در طبقه اول استفاده کنید. همچنین غذاهای سبک و ‏انواع شیرینی نیز در این کافه ارائه می شود. کافه لابی به صورت 24 ساعته باز است. مرکز اسپای هتل به نام کنراد نیز به درخواست میهمانان هتل خدمات ماساژ را ارائه می دهد و انواع امکانات از جمله سونا ‏و حمام ترکی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.‏ خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در این هتل ارائه می گردد.امکان اجاره کردن ماشین نیز وجود دارد ، ‏خدمات ترانسفر فرودگاه با هزینه جداگانه ارائه می شود. برای افرادی که می خواهند قرارهای کاری یا کنفرانس های تجاری داشته ‏باشند نیز اتاق کنفران با امکاناتی مدرن وجود دارد. برای افرادی که به تجارت ، امتحان کردن غذاهای متنوع و خرید از برند های لوکس علاقه مند هستند گزینه ‏مناسبی می باشد.‏ 

kenrad13.jpg

‏امکانات اتاق ها :

kenrad7.jpg

هتل کنراد دبی دارای 555 باب اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به : تلویزیون ، ماهواره ، حمام و لوازم بهداشتی ، تخت راحتی ، تهویه مناسب و.... می باشد.

kenrad10.jpg

جهت رزرو بلیطتور دبی نوروز 96و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل گرند حیات دبی

gerand-hayat13.jpg

هتل گرند حیات دبی در سال ۲۰۰۳ در شهر زیبای دبی ساخته شده است. این هتل یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی بشمار می رورد.فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۰دقیقه می باشد.هتل گرند حیات دبی در نزدیک برج خلیفه و استگاه مترو در کمتر از 100 متری موقعیت مناسبی در شهر دبی را به خود اختصاص داده است. هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

امکانات هتل :

gerand-hayat12.jpg

هتل گرند حیات دبی خدمات بینظیری با کادر آموزش دیده برای شما میهمانان تور دبی فراهم کرده است. این خدمات شامل : ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، مرکز اداری، امکانات معلولین، پذیرش سریع، رختشویی، خشکشویی،انبار بار و چمدان، رستوران، فروشگاه، صندوق امانات،تهویه هوا ،بالکن،حمام،میزتحریر،تلفن،فضای نشستن،اینترنت ،مرکز بدنسازی،اتاق بازی، فضای سبز، زمین گلف،ماساژ،استخر روباز و سر پوشیده، سونای خشک، تنیس روی میز و زمین تنیس ،۲زمین اسکواش، مسیر دویدن و سالن بدنسازی نیز در اختیار علاقه‏ مندان به ورزش و... می باشد.آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل گرند حیات دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

gerand-hayat10.jpg

gerand-hayat2.jpg

امکانات اتاق ها :

gerand-hayat5.jpg

هتل گرند حیات دبی دارای 674 باب اتاق مجهز به امکانات عالی می باشد. اتاق ها دارای خدماتی نظیر : حمام ،سشوار و لوازم بهداشتی ،تلویزیون و ماهواره ، اینترنت، مینی ‏بار، سیستم تهویه‌ی مطبوع و صندوق امانات است. این اتاق ها با امکانات کافی آسایش و راحتی شما میهمانان عزیز تور دبی بعد از گشت و گذار در شهر زیبای دبی را فراهم می آورد.

gerand-hayat3.jpg

میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مدرن ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل مارینا پارک کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل بزرگ داریوش کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد

ادامه مطلب:

 تور کیش نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از جمله هتل های 5 ستاره و مجلل جزیره کیش می باشد.این هتل از بهترین و معروف ترین هتل های کیشبوده که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید.به راستی این هتل نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین می باشد. این هتل زیبا و مدرن به عنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است. سرمایه ساخت این هتل منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.این هتل آماده خدمت و پذیرایی از میهمانان تور کیش نوروز 96 می باشد.

هتل داریوش کیش با سرمایه گذاری آقای ثابت و در 3 طبقه و 168 باب اتاق و سوئیت ،با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس در جزیره زیبای کیش ،احداث شده و به نوعی بیانگر عزت و افتخار ایرانیان در دوره هخامنشیان می باشد. این هتل در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب شده که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند سفری خوب و خاطره انگیز را در آن تجربه نمایند.

امکانات هتل داریوش کیش:

از جمله امکانات رفاهی و ورزشی هتل داریوش کیش می توان به: یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ،(مجهز به قایق های پدالی و پارویی) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ،کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره و... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور کیش نوروز 96 قرار می گیرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترنج کیش  Kish Toranj Hotel

هتل ترنج کیش Kish Toranj Hotel در حال حاضر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش و اولین هتل دریایی ایران است که در سال 1394 در سواحل شمال غربی جزیره کیش بنا شده است. هتل ترنج کیش با 100 عدد سوئیت منحصر به فرد خود که بر روی آب های خلیج همیشه فارس واقع شده اند از گردشگران ویژه تور کیش استقبال میکند که این واحدهای اقامتی با متراژهای 40 ، 60 و 120 متری با اسکله چوبی به طول 1 کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از ویژگی های خاص سوییت های هتل ترنج کیش می توان به کف شیشه ای تمام سوییت ها اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل سوییت، کف دریا را تماشا کنند و همچنین برای رفاه حال مسافران تور کیش رفت و آمد در هتل با ماشین های گلف صورت می گیرد. هتل ترنج کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی دوستدار محیط زیست، اولین و تنها هتل ایران می باشد که موفق به دریافت تندیس دوستدار و حامی محیط زیست گردیده است. مسافران تور کیش می توانند در طول سفر خود از صرف وعده های غذایی در رستوران بین المللی،فست فود،کافی شاپ و... هتل ترنج کیش با نمایی از غروب و طلوع آفتاب در دریا نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر می باشد که هتل ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است که فاز اول (بر روی آب می باشد) که تکمیل گردیده و فاز دوم بر روی ساحل می باشد که در حال تکمیل شدن است. هتل ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش است که مسافران تور کیش در صورت رزرو این هتل می توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج کیش استفاده نمایند.

عکس ها و امکانات هتل ترنج کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، لابی، سالن ورزش، اینترنت در لابی،صبحانه به صورت بوفه و نهار بوفه رستوران ساحلی برای میهمانانی که از شب قبل مقیم هستند . ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP - اینترنت رایگان - سرویس روزانه به مراکز خرید . مینی بار رایگان - دوچرخه سواری رایگان - سالن بدنسازی و....

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

ادامه مطلب:

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل پالاس کيش Palas hotel kish

هتل پالاس کیش یکی از هتل های 5 ستاره ای  است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس کیش که طرفداران زیادی را در تور کیش به  سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشد.

 امکانات هتل پالاس کيش:

رستوران،اینترنت پر سرعت،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،پارکینگ،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی،لابی،ماهواره،کافی شا پ،استخر روباز، سوئیت،تلویزیون،یخچال و ...مقررات هتل پالاس کيش: همراه داشتن مدرک شناسایی میهمانان عزیز و همراهان الزامی است. ساعت ورود به هتل ملاک نیست و زمان تحویل اتاق بعد از ساعت 14 و تخلیه اتاق مطابق مقررات هتل می باشد. میهمان موظف است در پایان (رزرو) نسبت به تخلیه اتاق در ساعت مشخص شده توسط هتل اقدام نماید و در صورت تمایل به تمدید با هماهنگی و توافق هتل ممکن خواهد بود.

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل مهتاب کیش Moonlight Hotel Kish

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در سال 1393 در واحد های آپارتمانی ساخته و افتتاح گردید و در خیابان امیر کبیر کیش واقع شده است.این هتل نوساز دارای خدمات مدرن و منحصر به فرد برای مسافران تور کیش می باشد و از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است. بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا هستند که همین موضوع موجب شده تا طرفدار زیادی بین مسافران تور کیش پیدا کند. موقعیت این هتل 4 ستاره بسیار خوب و نزدیک بازار های خرید است.تمام اتاق های این هتل مجهز و تمیز و شیک است.پذیرش 24 ساعته کارکنان هتل موجب شده است تا مسافران تور کیش هر وسیله ای که احتیاج دارند به سرعت در اختیارشان قرار بگیرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

کافی شاپ،رستوران،محوطه سرسبز،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت،مستر،سرویس بهداشتی فرنگی،امکانات رفاهی و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل بزرگ ارم کیشEram Kish Hotel

هتل بزرگ ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره در کیش می باشد. هتل بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه واعیان می باشد.هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای  پر طراوت است .

هتل بزرگ ارم کیش در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 متر مربع احداث گرديده است .از ويژگى هاى منحصر به فرد اين مجموعه مشرف به دريا بودن 70 درصد از اتاق های آن است.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

خشك شويى تمام اتوماتيك, قنادى, نانوائى, آرايشگاه آقايان, آرايشگاه بانوان, كفاشى, گل فروشى, صنايع دستى, اجاره اتومبيل, دفتر خدمات مسافرتى, كلوپ تفريحى, فروشگاه لوازم فرهنگى, بانك, شيرينى فروشى و خشكبار, بوتيك, لوازم آرايشى و بهداشتى، سالنى به مساحت 1.200 متر مربع جهت برپايى گالرى و نمايشگاه, سالن سينما و آمفى تأتر به ظرفيت 450 صندلى و ... می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل آفتاب شرق کیش d.gifd.gifd.gif Hotel Sun Island East

هتل آفتاب شرق کیش از دسته هتل های 3 ستاره کیش با کیفیت بالاست که در سال ۱۳۸۵ در زمینی به مساحت ۱۲۰۰مترمربع با ۴۷ اتاق و ۱۵۹ تخت با ظرفیت های مختلف در نوار ساحلی جزیره کیشاحداث شد. این هتل در محله بومی نشین کیش در نزدیکیبازار عرب هاو ابندایجاده جهانواقع شده که دوری از مراکز خرید از معایب آن به حساب می آمد ولی با گذاشتن سرویس این عیب به مزیت تبدیل شد و باعث شد تا گردشگران تور کیش نوروز 96 و سایر مسافران یه گشت سیاحتی هم در جاده زیبای جان داشته باشند. گردشگرانی که قصد رزرو هتل در کیش را دارند و یک هتل سه ستاره در کیش را مد نظر دارندهتل آفتابب شرق کیش را در نظر داشته باشند.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

رستوران،اتاق بیلیارد،کافی نت،کافی شاپ،مینی بار،فروشگاه،ترانسفر فرودگاهی،اینترنت رایگان،تاکسی سرویس،خشکشویی و ... میباشد.

_آفتاب_شرق_1.JPG

_آفتاب_شرق_2.jpg

_آفتاب_شرق_3.jpg

_آفتاب_شرق_4.jpg

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش نوروز 96 و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلدیس کیش  Goldis hotel kish

هتل گلدیس کیش از دسته هتل های 2 ستاره میباشد که در سال  در بلوار ایران 1369 افتتاح گردید.این هتل در زمینی به مساحت 6500 متر مربع واقع شده است. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی،کافی شاپ،اینترنت،فروشگاه،سونا،جکوزی،تاکسی سرویس،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،ترانسفر،فضای سبز،خشکشویی،مینی بار و ... میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل هلیا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Helia Hotel

هتل هلیا کیش یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 13833 در مرکز شهر و بین دو میدان امیرکبیر و ساحل جزیره کیش بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زیبا و تمیز شامل اتاق های دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور کیش می باشد.  اتاق های هتل هلیا دارای تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، مینی بار و... می باشند. فاصله هتل هلیا کیش از مراکز خرید ، گردشگری و ساحل دریا به دلیل مرکزیت خود بسیار نزدیک بوده و لابی زیبا هتل هلیا همراه با کافی شاپ و اینترنت WIFI به صورت 244 ساعته آماده خوش آمد گویی به میهمانان تور کیش می باشد. رستوران هتل هلیا کیش با صبحانه بوفه کامل در صبح ها میزبان میهمانان تور کیش می باشد و همچنین مسافران تور کیش می توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نیز استفاده نمایند و محوطه  دلنشین و سرسبز هتل هلیا در عصرگاهی همراه با آبنماهای زیبا و کافی شاپ ، سرویس چای و قلیان میتواند گزینه مناسبی باشد. گردشگران تور کیش میتوانند از سایر خدمات هتل هلیا از قبیل خدمات اجاره اتومبیل و سایر خدمات گردشگری استفاده نمایند. هتل هلیا کیش در سال 13955 آخرین بازسازی خود را به انجام  رسانده است.

هتل فلامینگو کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش به عنوان هتلی 4 ستاره با کیفیت بالا در سال 1376 شمسی  در مرکز شهر کیش و بلوار دریا بنا شده است. هتل فلامینگو کیش در زمینی به وسعت بیست و هفت هزار متر مربع با فضای سبز دلنشین در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوییت و ویلای تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل فلامینگو کیش در دو فاز 1 و 2 با سبک طراحی مجزا بنا شده است و تمامی اتاق ها و سوییت های هتل بسیار تمیز و زیبا و دارای تجهیزات به روز رفاهی و خدماتی می باشند. فضای سبز ، محیط هتل فلامینگو کیش را روح انگیز و دلنشین نموده و مسافران تور کیش می توانند از فضای سبز  مطبوع ، آبنماها و آلاچیق های هتل لذت ببرند. هتل فلامینگو کیش با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید جزیره کیش همچون مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 ، مرکز تجاری کیش ، پاساژ زیتون و... نزدیک می باشد و فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز گردشگری و تفریحی جزیره نزدیک می باشد. رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو کیش با انواع غذاهای بین المللی و سرویس سلف سرویس و انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هتل می باشد. هتل فلامینگو کیش در سال های متوالی بازسازی شده است و با کیفیت و امکانات خود یکی از هتل های تاپ 44 ستاره جزیره کیش می باشد. همچنین هتل فلامینگو کیش دارای چندین سالن جلسات و آمفی تئاتر برای برگزاری جلسات و ضیافت های مسافران تور کیش می باشد.

هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 13900 با یک  بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است. هتل سورینت صدف کیشدارای 555 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانانتور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 244 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 500 نفر با تمام  امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 55 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 755 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد.هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره  کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 244 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با  توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیرهکیش می باشد.

هتل شایگان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shaygan Hotel

هتل شایگان کیش Kish Shaygan Hotel با درجه بندی 5 ستاره جز هتل های قدیمی و خوب کیش است که در سال 13811 شمسی در زمینی به وسعت هزار و پانصد متر مربع در مرکز جزیره کیش بنا شده است. هتل شایگان کیش در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق زیبا و سوییت های رویال مجهز به جکوزی با نمای مشرف به دریا آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل در موقعیتی مناسب واقع شده است به طوری که فاصله هتل شایگان کیش تا اسکله تفریحی  و اکثر مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش و تالار شهر و... نزدیک می باشد. رستوران هتل شایگان کیش با وعده صبحانه بوفه در صبح ها و با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود در رستوران های مختلف خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.هتل شایگان کیش دارای استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد و خدمات دیگر می باشد که مسافران تور کیش در صورت تمایل می توانند از انها استفاده نمایند و همچنین هتل شایگان کیش مجهز به سالن همایش با ظرفیت 180 نفر و میتینگ روم با ظرفیت 15 نفر برای برگزاری جلسات میهمانان تور کیش می باشد. هتل شایگان کیش در سال 13922 آخرین بازسازی خود را انجام داده است و در سال 2011 میلادی به عنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی از سازمان جهانی گردشگری اسپانیا UNWTO شده است.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از پر طرفدار ترین و با هیجان ترین تفریحات جزیره کیش می  باشد این ورزش آبی به این شرخ می باشد که گردشگران تور کیش بر روی چتر پارسل سوار شده و به کمک یک طناب به طول حدودا 160 متر با یک قایق با سرعت زیاد بر روی دریا کشیده می شوند. گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند با انتخاب این مکان تفریحی و زیبا سفری خوش و  با هیجیا را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

پرواز های تفریحی کیش

پرواز های تفریحی کیش یکی از مهیج ترین و بهترین تفریحات کیش می باشد. گردشگران تور  کیش میتوانند با گلایدر ، کایت و... بر آسمان آبهای نیلگون خلیج فارس حس پروازی خوش را احساس کندد و لذت ببرند. فرودگاه بین المللی کیش یک باند گلایدر 1500 در 400 متر را دارا می باشد که این امکان را به کسانی که پرواز را دوست دارند و عاشق هیجان هستند موقعیت مناسبی می باشد. گردشگران تور کیش با دیدن از این مجموعه حس خوب هیجان و پرواز را می  توانند تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مجموعه پارس سافاری کیش

یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین جاذبه های گردشگری کیش مجموعه پارس سافاری است. برای اولین بار در ایران مجموعه ی کامل و حرفه ای پارس سافاری کیش در فروردین ماه سال 1392 ساخته شده و در زمینی به مساحت 500.0000 مترمربع با امکانات پیشرفته و عالی و پیستهای مختلف مخصوص مسافران تور کیش ساخته شده است. از معروفترین این تورها تور  صحرا است که در مسیری بیابانی و صحرایی با خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور مثل تویوتا لندکروز، لندرور و ... و یا حتی شتر در اختیار مسافران تور کیش می باشد. پارس سافاری کیشچند پیست مخصوص خاکی و آسفالت برای مسافران تور کیش که علاقه مند به موتورسواری  هستند در نظر گرفته شده است. موتورهای قابل ارائه در این پیستها مخصوص مسابقات و پیستهای پارس سافاری کیش است مثل موتورهای ATV, TRAILL و موتورهای CROSSS. سافاری  به معنی سیاحت اکتشافی و جزو جاذبه گردشی می باشد که شرکت کنندگان در تور به وسیله ی خودروهای مخصوص و یا حیوانات چهار پا مثل شتر، مسیری مشخص را طی می کنند و مسافران تور کیش در طول مسیر با سختی ها و بالا و پایین های مسیر دست و پنجه نرم میکنند  و از زمان هیجان انگیزی را سپری می کنند.

 

 

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

روستای باغو کیش

از دیدنی ترین و قدیمی ترین آبادی های جزیره کیش روستای باغو کیش است که در جنوب غربي جزيره کیش قرار گزفته است. روستای باغو کیش جز چند خانوار دامدار، ساكن ديگري ندارد. در بين  بوميان حاصلخيزي اين منطقه زبانزد است. دراين آبادی بيشه انبوهي از انواع درختان بومي به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي چشمگيري دارد که توجه بسیار از مسافران تور کیش را جلب کرده است. از امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستاي باغو  كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 هکتار در این منطقه بنا شده است. مسافران تور کیش می توانند به این آبادی  قدیمی و بومی نشین بروند و لحظات خوبی را سپری کنند.

 

 

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين کیش یکی از زیباترین دیدنی های کیش میباشد که با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع  گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و مسافران تور کیش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند. فضاي سبز زیبای پارك دلفين کیش شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن  در نوع خود بي‌نظير است.

مطالب مرتبط :

 

تورهای کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از پر طرفدار ترین و با هیجان ترین تفریحات جزیره کیش می  باشد این ورزش آبی به این شرخ می باشد که گردشگران تور کیش بر روی چتر پارسل سوار شده و به کمک یک طناب به طول حدودا 160 متر با یک قایق با سرعت زیاد بر روی دریا کشیده می شوند. گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند با انتخاب این مکان تفریحی و زیبا سفری خوش و  با هیجیا را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

نخلستان باغ بهشت کیش

نخلستان باغ بهشت کیش تنها نخلستانی می باشد که از دوران قدیم به جای مانده است که در حال حاضر یکی از زیباترین مکان های گردشگری تور کیش می باشد. این نخلستان در غرب محلی  به نام سفین قرار دارد این نخلستان با چشم انداز زیبای خود در هنگام غروب خورشید مکانی رویایی و آرامش بخشی را به وجود می آورد. لازم به ذکر است که یکی از شغل های قدیم افراد جزیره کاشت نخل بوده است که حدودا بیشتر درآمدهای خانواده ها از نخلستان ها بوده یکی از نماد های جزیره کیش نخل می باشد. در در دهه ی اخیر سازمان توسعه ی فضای سبز جزیره کیش اهمیت ویژه ای برای نخلستان ها قائل شده وبه سامان دهی نخلستان ها پرداخته است از جمله این نخلستان ها می توان به نخلستان طلوع کیش با طول ۱۵ کیلومتر در شرق جزیرهکیشاشاره کرد که نهال های آن در سال 13733 کاشته شده است.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

غواصی در جزیره کیش

 

غواصی در جزیره کیش یکی از هیجان انگیزترین و بهترین تفریح برای گردشگرانی که هیجان را  دوست دارند می باشد. غواصی کردن در آب های خلیج فارس یکی از زیباترین تفریحات می باشد گردشگران تور کیش می توانند در هنگام غواصی و دیدن از ماهی های خلیج فارس به آن ها غذا هم بدهند غواصی در کیش در تمامی فصول از سال ممکن است  در سایت های زیبای غواصی  کیش ماهی ها و جانوران بسیار زیبایی از جمله : ماهی جراح، دخترناخدا، هامور، جاش، ساردین، باراکودا، تون، اژدرماهی و همچنین سفره ماهیان زیبا و شکیل می‌ باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

درخت سبز کیش

درخت سبز کیش از کهنسالترین و با قدمت ترین درخت لور در جزیره زیبای کیش می باشد. عمر این درخت 600 سال است. درختان لور یا انجیر در ابتدا تنه می باشد ولی با رشد درخت شاخه های آن به سمت زمین آویزان میشوند و بعد از مدتی در آن فرو می روند که خود به تنه تبدیل میشوند. این روند تا جایی ادامه پیدا می کند تا یک درخت با چندین ساقه به هم پیچیده و در داخل زمین بوجود می آید. این مجموعه به دلیل سرسبزی و دارا بودن آلاچیق و صندلی هایی با طراحی خاص و جالب توجه زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. تعدادی از مردم اعتقاد  دارند که این درختان انرزی های خوب و مثبتی دارند و به همین دلیل برای برآورده شدن نیازهایشان نخ ها و پارچه هایی به شاخه های آن می بندند.

اسکله تفریحی کیش

در مرکز جزیره کیش در انتهای بلوار دریا یک اسکله تفریحی با عرشه ی چوبی زیبا قرار گرفته است که از مهم ترین و پر بازدید ترین مکان های دیدنی کیش می باشدکه هر ساله گردشگران تور کیش زیادی برای بازدید به این اسکله تفریحی می آیند. این اسکله که با روش شمع فلزی و با  چهار فضای اقماری توسط متخصصان ایرانی احداث شده است با فضای مناسب پیاده روی، گردشگران را به سوی آب های نیلگون خلیج فارس هدایت می کند. اسکله تفریحی کیش فضایی مهیج و شگفت انگیز برای تفریح ایجاد کرده به گونه ای که مسافران تور کیش می توانند در کمترین فاصله ی ممکن دنیای آبزیانی نظیر مرغان دریایی و حرکت جمعی لاک پشت ها را به تماشا بنشینند. این اسکله طولی بیش از 400 متر دارد و بدون اثر تخریبی برای زیستگاه های دریایی است. اطراف اسکله چندین رستوران و کافه وجود دارد. قایق های پدالی، جت اسکی، قایق های پارویی، امکانات غواصی، قایق های ماهیگیری، سه چرخه های آبی، قایق های کف شیشه ای از دیگر امکانات اسکله است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط :

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

رستوران جمیل کیش

jomil.jpg

رستوران جمیل کیش در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی در جزیره زیبای کیش قرار دارد.ظرفیت این رستوران 2000 نفر است.این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی برای گردشگران تور کیش سرو می کند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

رستوران نقش جهان کیش

naghsheJahan1.jpg

رستوران تقش جهان کیش در جزیره زیبای کیش قرار دارد که گردشگرانی که با تور کیش به این جزیره سفر کرده اند و به دنبال رستوان ها  و مکان های سنتی این جزیره هستید رستوران نقش جهان را معرفی می کنیم. در رستوران نقش جهان کیش انواع غذاهای سنتی سرو می شود و شما می توانید طعم غذاهای محلی ایران را در این مکان بچشید.این رستوران سنتی نظر مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.

آدرس: خیابان فردوسی - فاز خدماتی حافظ

رستوران توتی فروتی کیش

totifrooti.jpg

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره زیبا کیش که در سال 1384 در زمینی به وسعت 1400 مترمربع بنا شده است و میتوان بعنوان یکی از جاذبه های گردشگری تور کیشمعرفی کنیم ،این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله قرار گرفته که به هنگام شب غذاهای فرنگی و پیتزا و هنگام ظهر غذاهای ایرانی سرو می کند.ظرفیت این رستوران 500 نفر است.گردشگران تور کیش می توانند ساعات خوبی را در این رستوران سپری کنند.

 

رستوران اسپاگتی کیش

khaneSpageti.png

رستوران اسپاگتی کیش در جزیره زبیای کیش قرار دارد. این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی غذاهای ایتالیایی را برای مسافرانتور کیش هم سرو می کند و دارای موسیقی زنده می  باشد..قیمت غذا در این رستوران متوسط می باشد. رستوران اسپاگتی کیش دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی, رزرو میز برای مراسم است .

khaneSpageti1.jpg

آدرس : کیش ، هتل پارمیس

رستوران آیدین کیش

aidin.jpg

رستوران آیدین کیش فضای دلنشینی را برای میهمانان تور کیش بنا کرده تا میهمانان در  فضای باز از غذاهای خوش طعم این رستوران لذت ببرند.غذاهای این رستوران دارای کیفیت عالی می باشد.کارکنان این رستوران از مسافران تور کیش پذیرایی می کنند.

aidin1.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

 

تور کیش از کرمانشاه

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل هلیا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Helia Hotel

هتل هلیا کیش یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 13833 در مرکز شهر و بین دو میدان امیرکبیر و ساحل جزیره کیش بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زیبا و تمیز شامل اتاق های دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور کیش می باشد. اتاق های هتل هلیا دارای تمامی امکانات و تجهیزات مورد  نیاز از قبیل تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، مینی بار و... می باشند. فاصله هتل هلیا کیش از مراکز خرید ، گردشگری و ساحل دریا به دلیل مرکزیت خود بسیار نزدیک بوده و لابی زیبا هتل هلیا همراه با کافی شاپ و اینترنت WIFIبه صورت 244 ساعته آماده خوش آمد گویی به میهمانان تور کیش می باشد. رستوران هتل هلیا کیش با صبحانه بوفه کامل در صبح ها میزبان میهمانان تور کیش می باشد و همچنین مسافران تور کیش می توانند با شارژ اضافه از  ناهار منو باز هتل نیز استفاده نمایند و محوطه دلنشین و سرسبز هتل هلیا در عصرگاهی همراه با آبنماهای زیبا و کافی شاپ ، سرویس چای و قلیان میتواند گزینه مناسبی باشد. گردشگران تور کیش میتوانند از سایر خدمات هتل هلیا از قبیل خدمات اجاره اتومبیل و سایر خدمات گردشگری استفاده نمایند. هتل هلیا کیش در سال 13955 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده  است.

هتل فلامینگو کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش به عنوان هتلی 4 ستاره با کیفیت بالا در سال 1376  شمسی در مرکز شهر کیش و بلوار دریا بنا شده است. هتل فلامینگو کیش در زمینی به وسعت بیست و هفت هزار متر مربع با فضای سبز دلنشین در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوییت و ویلای تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل فلامینگو کیش در دو فاز 1 و 2 با سبک طراحی مجزا بنا شده است و تمامی اتاق ها و سوییت های هتل بسیار تمیز و زیبا و دارای تجهیزات به روز رفاهی و خدماتی می باشند. فضای سبز ، محیط هتل فلامینگو کیش را روح انگیز و دلنشین نموده و مسافران تور کیش می توانند از فضای سبز مطبوع ، آبنماها و آلاچیق های هتل لذت ببرند.  هتل فلامینگو کیش با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید جزیره کیش همچون مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 ، مرکز تجاری کیش ، پاساژ زیتون و... نزدیک می باشد و فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز گردشگری و تفریحی جزیره نزدیک می باشد. رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو کیش با انواع غذاهای بین المللی و سرویس سلف سرویس و انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هتل می باشد. هتل فلامینگو کیش در سال  های متوالی بازسازی شده است و با کیفیت و امکانات خود یکی از هتل های تاپ 4 ستاره جزیره کیش می باشد. همچنین هتل فلامینگو کیش دارای چندین سالن جلسات و آمفی تئاتر برای برگزاری جلسات و ضیافت های مسافران تور کیش می باشد.

هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 13811 بنا شده است و در سال 13900 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است. هتل سورینت صدف کیش دارای 555 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه  طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه  لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد  کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 500 نفر با تمام  امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به  5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 755 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر  مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 244 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با  توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیرهکیش می باشد.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

تور کیش زمستان 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
  
هتل مارینا پارک کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
  
هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
  
هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 24 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
  
هتل فلامینگو کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش به عنوان هتلی 4 ستاره با کیفیت بالا در سال 1376 شمسی در مرکز شهر کیش و بلوار دریا بنا شده است. هتل فلامینگو کیش در زمینی به وسعت بیست و هفت هزار متر مربع با فضای سبز دلنشین در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوییت و ویلای تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل فلامینگو کیش در دو فاز 1 و 2 با سبک طراحی مجزا بنا شده است و تمامی اتاق ها و سوییت های هتل بسیار تمیز و زیبا و دارای تجهیزات به روز رفاهی و خدماتی می باشند. فضای سبز ، محیط هتل فلامینگو کیش را روح انگیز و دلنشین نموده و مسافران تور کیش می توانند از فضای سبز مطبوع ، آبنماها و آلاچیق های هتل لذت ببرند. هتل فلامینگو کیش با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید جزیره کیش همچون مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 ، مرکز تجاری کیش ، پاساژ زیتون و... نزدیک می باشد و فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز گردشگری و تفریحی جزیره نزدیک می باشد. رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو کیش با انواع غذاهای بین المللی و سرویس سلف سرویس و انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هتل می باشد. هتل فلامینگو کیش در سال های متوالی بازسازی شده است و با کیفیت و امکانات خود یکی از هتل های تاپ 4 ستاره جزیره کیش می باشد. همچنین هتل فلامینگو کیش دارای چندین سالن جلسات و آمفی تئاتر برای برگزاری جلسات و ضیافت های مسافران تور کیش می باشد.

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
  
هتل هلیا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Helia Hotel

هتل هلیا کیش یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1383 در مرکز شهر و بین دو میدان امیرکبیر و ساحل جزیره کیش بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زیبا و تمیز شامل اتاق های دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور کیش می باشد. اتاق های هتل هلیا دارای تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، مینی بار و... می باشند. فاصله هتل هلیا کیش از مراکز خرید ، گردشگری و ساحل دریا به دلیل مرکزیت خود بسیار نزدیک بوده و لابی زیبا هتل هلیا همراه با کافی شاپ و اینترنت WIFI به صورت 24 ساعته آماده خوش آمد گویی به میهمانان تور کیش می باشد. رستوران هتل هلیا کیش با صبحانه بوفه کامل در صبح ها میزبان میهمانان تور کیش می باشد و همچنین مسافران تور کیش می توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نیز استفاده نمایند و محوطه دلنشین و سرسبز هتل هلیا در عصرگاهی همراه با آبنماهای زیبا و کافی شاپ ، سرویس چای و قلیان میتواند گزینه مناسبی باشد. گردشگران تور کیش میتوانند از سایر خدمات هتل هلیا از قبیل خدمات اجاره اتومبیل و سایر خدمات گردشگری استفاده نمایند. هتل هلیا کیش در سال 1395 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ,بهترین هتل های کیش ,قیمت هتلهای کیش ,قیمت ارزان هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ترنج کیش

toranjkish2.jpg

هتل ترنج کیش یکی از مدرن ترین و زیبا ترین هتل های کیش در شمار هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود. این هتل تازه تاسیس و نوساز در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی بنا شده است و به عبارتی این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافرانتور کیش نوروز 96می باشد.

toranjkish8.jpg

toranjkish5.jpg

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی توریستان تور کیش نوروز 96 ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و...

toranjkish6.jpg

torang7.jpg

 

هتل مارینا پارک کیش

marina4.JPG

هتل مارینا پارک کیش که جزء هتل های 5 ستاره کیش می باشد، در زیباترین نقطه جزیره کیش و در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار و در کنار برج های دوقلو  بنا شده  است .فضای سبز و دلنشین با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب این هتل را بسیار مورد توجه قرار داده است. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس قرار دارد که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، اقامت در این هتل با شکوه را برای مسافران تور کیش لذت بخش تر می کند.

marina2.jpg

ترانسفر و استقبال فرودگاهي، صبحانه و نهار بوفه كامل، استخر، سونا و جكوزي از خدمات رایگان هتل مارینا پارک کیش مي باشد. امکان دوچرخه سواری در سر تا سر هم برای مسافران  تور کیش مهیاست. از دیگر امکانات ورزشی استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی هتل است که می تواند به آرامش و رفع خستگی کمک نماید. ماساژورهای تایلندی هم در محل مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما ایجاد کنند.امکان غواصی یا جت اسکی و ورزش های دریایی هم برای مسافران کیش فراهم است. لازم به ذکر است که این هتل دارای بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی است.

marina5.jpg

marina3.JPG

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی کیش، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... است که میهمانان تور کیش میتوانند از آنها بهره ببرند.
امکانات داخل اتاق ها هم شامل يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي،ميز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.
 
marina6.jpg
 
marina1.jpg
 

هتل شایگان کیش

shaygan1.jpg

shaygan6.jpg

هتل شایگان کیش که از هتل های 5 ستاره محسوب می شود، در سال ۱۳۸۱ و در یکی از بهترین نقاط از جزیره زیبای کیشافتتاح گردیده است.این هتل به مراکز خرید و بازارهایی مانند پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپرمارکت، دسترسی آسانی دارد و همچنین به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها هم بسیار نزدیک می باشد و به همین خاطر باعث استقبال فراوان گردشگران تور کیش نوروز 96 گردیده است.

shaygan4.jpg

هتل شایگان کیش ۱۴۰ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان ویژه در ۶ طبقه دارد که هرکدام متناسب با سلیقه مسافران تور کیش دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل رفاهی هستند. رستوران و فست فود شانی به عنوان رستوران اصلی هتل در طبقه همکف و با ظرفیت 250 نفر ،آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی به همراه موسیقی زنده می باشد.همچنین چایخانه سنتی صبا که در محوطه زیبای هتل واقع شده با ارائه نان و کباب داغ، دیزی، آش رشته و سایر غذاهای محلی ایرانی همراه با چای، قلیان و انواع دیگر نوشیدنی های سرد و گرم میزبان شما مسافران تور کیش نوروز 96 می باشد.

shaygan3.jpg

امکانات هتل شایگان کیش:

استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، و سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، روم سرویس 24 ساعته، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل های لوکس، اجاره دوچرخه، آرایشگاه، تاکسی سرویس 24 ساعته، خدمات ویژه معلولین، سالن بازی کودکان، گیم نت، فروشگاه های متنوع، پارکینگ و....از امکانات هتل شایگان کیش می باشد.همچنین خدمات رایگان هتل شامل: استقبال در فرودگاه، صبحانه بوفه، استخر، سونا و جکوزی، بیلیارد و تنیس، اینترنت می شود.

shaygan5.jpg

کافی شاپ های هتل شایگان کیش:


در لابی هتل کافی شاپ شهنوش: با اجرای پیانو و ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی، گلاسه، انواع کیک، میوه های تازه 

در طبقه چهارم هتل کافی شاپ آفتابگردان: با ارائه انواع نوشیدنی گرم و سرد، بستنی، قلیان و ... از ساعت 12 الی 2 بامداد

همچنین کافی شاپ تراس دریا واقع در طبقه چهارم هتل و با چشم اندازی فوق العاده بی نظیر از آب های نیلگون و سواحل خلیج فارس و جزیره زیبای کیش،لحظاتی شاد و خاطره انگیز را برای مسافران گرامی تور کیش نوروز 96 فراهم می آورد.

shaigan2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گاردنیا کیش

gardonya1.jpg

هتل گاردنیا کیش که از هتل های 4 ستاره کیش می باشد,درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و خدمات کاملا منحصر به فردی به مسافران تور کیش نوروز 96 ارائه می دهد. قیمت این هتل بسیار مناسب میباشد.هتل گاردنیا در بلوار هرمز و ما بینمیدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.

gardonya2.jpg

 

هتل گاردنیا کیش با دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل قرار گرفته است .فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد. سوییت لوکس هتل گاردنیا کیش با امکانات کامل رفاهی جزو هتل های ساحلی کیش محسوب شده است.هتل گاردنیا دارای دو فاز می باشد که فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی همراه با با اتاق های لوکس و زیبا و با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ و  فاز ۲ آن هم شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و.. در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده اند.به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 می توانند لحظات خوب و آرامی را در هتل گاردنیا کیش سپری نمایند.

gardonya3.jpg

gardonya4.jpg

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

امکانات هتل گاردنیا کیش شامل استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، 20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرندکیش، اینترنت وایرلس و... می باشد و مسافران تور کیش نوروز 96می توانند از تمام امکانات آن بهره مند شوند.

gardonya5.jpg

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش که از جمله هتل های بين المللى 4 ستاره می باشد، بر اساس استانداردهاى بين المللى و با ظاهری صدف مانند در زمينى به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱افتتاح شده است.این هتل در نزدیکی مراکز بزرگ تجارى و روبروی دانشگاه کیش واقع شده و به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 دسترسی آسانی به مراکز خرید دارند.

sadaf1.jpg

  • هتل صدف کیش داراى 54 اتاق و همچنین سه رستوران معروف و پر طرفدار به نام های رستوران کوه نور،رستوران دلفين،رستوران چينى دورين می باشد که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از خدمات بسیار آنها بهره مند شوند.

sadaf3.jpg

sadaf5.jpg

امکانات هتل صدف کیش:

  • استخر، سونا و جکوزی،رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین،کافی شاپ،مینی بار،کافی نت، اینترنت بی سیم،آرایشگاه زنانه،میز بیلیارد
  • و فوتبال دستی،سالنبدنسازی،ماهواره،سالن اجتماعات،پارک کودکان،کانتر رزرواسیون گردشگری،ترانسفر فرودگاه از امکانات هتل صدف کیش می باشند که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از همه امکانات آن استفاده نمایند.

sadaf2.jpg

هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى٫ ورزشى٫ تفريحى و رستوران‌ها و کافى شاپ‌هاى متعدد، سالن بيليارد و بولینگ، اينترنت وايرلس، استخر سر باز استاندارد، در خدمت شما مسافران گرامی تور کیش نوروز 96 می باشد. امکانات رایگان هتل نیز شامل ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بیسیم، گشت سیاحتی جزیره و گشت بازارها می باشد.

sadaf4.jpg

جهت رزرو وخرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 3 ستاره کیش ,قیمت هتلهای کیش ,قیمت ارزان هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
       

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش واقع شده و بستر آن صخره ای بوده و افرادی که علاقه مند به ماهیگیری هستند، اغلب این ناحیه را برای ماهیگیری انتخاب می کنند. تنوع ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها در این ناحیه جذابیت این تفریح را چندین برابر کرده است.این مکان دارای آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد که محل مناسبی برای استراحت مسافران و ساکنان این جزیره بوده است.آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده می شود.

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بسیار زیبا به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدودا 200 متر از ساحل دریا فاصله داشته و با زیباسازی روشنایی شب همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته می باشد، این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری می باشد. همچنين در اين کلبه آبگرمکن خورشيدي و انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته می شود. استفاده از اين سيستم‌ها براى عموم  مردم آزاد می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ساحل درختان نارگیل کیش

بهترین گزینه برای گردشگران تور کیش که به طبیعت علاقه مند هستند، ساحل درختان نارگیل کیش می باشد این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان و در شرق جزیره قرار گرفته است . ساحل درختان نارگیل کیش با درختان نارگیل فراوان ، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش بوده و آرامش خاصی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد به طوریکه هیچگاه از قدم زدن در سواحل آن دلزده نخواهند شد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

اسكله تفریحی میر مهنا کیش

اسکله تفریحی میرمهنا در شمال جزیره كیش و در پارک تفریحی ساحلی میرمهنا قرار گرفته است. این اسکله به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع بوده و به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 احداث شده است.چهار پلكان برای سوار شدن قایق های تفریحی در طول اسكله و چهار محل برای تماشای كیش ساخته شده که دارای نورپردازی زیبایی می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 96 با قدم زدن بر روی این اسكله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء،اسكله ماهیگیری و رشته كوه های جنوبی كشور ایران را تماشا كرده و لذت بررند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

بوستان آهوان کیش

یکی دیگر از مکان های دیدنی جزیره کیش ،بوستان آهوان کیش می باشد که در زمینی به مساحت حدود 2 هکتار واقع شده است. این مکان دارای فضای سبزی بسیار زیبا بوده و انواع حیوانات در قفس های آن نگهداری می شوند.این بوستان دارای 17 عدد قفس بوده که در آنها شیر و روباه و میمون و شغال نگهداری می شود .گردشگران تور کیش می توانند در سفر خود از این بوستان زیبا بازدید کرده و از تماشای آهو های آن که آزادانه و بدون قفس در حال گشت و گذار هستند،لذت ببرند . لازم به ذکر است که گونه هایی از پرندگان نیز در این بوستان نگهداری می شوند .همچنین این مجموعه وسایل بازی برای کودکان در نظر گرفته است تا مسافران تور کیش نوروز 96 بتوانند همراه کودکان خود به بوستان آهوان کیش بروند و اوقات خوب و لذت بخشی را در آنجا سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

چنانچه در در جزیره زیبای کیش به سمت سواحل شرقی جزیره بروید،مجسمه بزرگی به طول 12 متر را خواهید دید که این مجسمه ماهیگیر نمادی از مردم ساحل نشین شرق جزیره کیش را تداعی می کند. این مجسمه در پارک ساحلی ماهیگیر واقع شده است و مساحت آن 4 هزار متر مربع می باشد.مرد ماهیگیر رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور را دارد.در پارک ساحلی ماهیگیر دو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک ساخته شده که این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم مرتبط شده اند. همچنین برای کسب آرامش گردشگران تور کیش نوروز 96 استراحتگاه های زیبایی در زیر سایه درختان تنومند برای آنها تدارک دیده شده است.

وقتی که مسافران تور کیش نوروز 96 به همراه خانواده پای بر سنگفرش سنتی این پارک زیبا می گذارند، احساس آرامشی توام با نشاط به سراغشان می آید. لازم به ذکر است که ایجاد جاذبه های جدید در سواحل کیش با هدف خلق فضاهای جدید در محیطهای ساحلی از جمله برنامه های عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش بوده و تا کنون انواع پارک ها با کار بریهای متنوع برای خانواده ها در سواحل کیش ساخته شده است.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

 

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل پارمیدا کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Parmida Hotel

هتل پارمیدا کیش Kish Parmida Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز کیش است که در سال 1393 پس از بازسازی با درجه بندی 4 ستاره به 5 ستاره ارتقا پیدا کرده و در مرکز جزیره کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش در 4 طبقه و در مجموع با 81 اتاق و سوییت زیبا و تمیز همراه با امکانات و تجهیزات مدرن آماده پذیرایی از گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل پارمیدا کیش با ظرفیت پذیرایی 75 نفر و وجود کافی شاپ آمده استقبال از مسافران تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با موقعیت خوب خود به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری جزیره کیش همچون مرکز تجاری کیش،کارتینگ کیش،اسکله تفریحی کیش و... نزدیک می باشد و همچنین پارک شهر کیش روبروی هتل واقع شده است. سه رستوران هتل پارمیدا کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با آشپزهای حرفه ای و مجرب خود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل پارمیدا کیش به صورت 24 ساعته به میهمانان تور کیش هتل خدمات رسانی میکند. سالن های جلسات و همایش هتل پارمیدا کیش مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و ضیافت های میهمانان تور کیش می باشد. هتل پارمیدا کیش با توجه به نرخ مناسب اقامت و کیفیت خدمات ، یکی از هتل های پرتردد جزیره کیش می باشد.

هتل سورینت صدف کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفينهای کیش در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده و مساحتي در حدود ۱۰۰ هكتار دارد. این مجموعه دارای فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و تنها دلفيناريوم در ايران می باشد. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري شده و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت شده اند، ديدن کرده و لذت ببرند.در استخرهايى که با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب از آب دريا پر شده اند،در کل ۲۱ پستاندار دريايى نگهدارى شده است.همواره گردشگران تور کیش با اتوبوس قطاري به پارک پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.فضاي سبز پارك دلفين نیز با بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌ هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان پوشیده شده است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاک آن در نوع خود بي‌نظير می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش واقع شده و بستر آن صخره ای بوده و افرادی که علاقه مند به ماهیگیری هستند، اغلب این ناحیه را برای ماهیگیری انتخاب می کنند. تنوع ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها در این ناحیه جذابیت این تفریح را چندین برابر کرده است.این مکان دارای آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد که محل مناسبی برای استراحت مسافران و ساکنان این جزیره بوده است.آب شورى که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده می شود.

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بسیار زیبا به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدودا 200 متر از ساحل دریا فاصله داشته و با زیباسازی روشنایی شب همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته می باشد، این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری می باشد. همچنين در اين کلبه آبگرمکن خورشيدي و انواع اجاق‌هاى خورشيدى به نمايش گذاشته می شود. استفاده از اين سيستم‌ها براى عموم  مردم آزاد می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از تفریحات آبی هیجان انگیز برای جوانان بر فراز دریا است. این ورزش آبی بصورتی است که گردشگران کیش سوار چتر پارسل شده و توسط یک ریسمان به طول حدود 150 متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا بسیار بر روی دریا کشیده می شوند.دیدن ساحل کیش و مناظر سواحل نقره فام  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  50 لغایت 60 متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد. گردشگران تور کیش می توان از این مکان زیبا لذت ببرند.

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش از جمله  جاذبه های گردشگری کیش و یکی از پارک های ساحلی آن بوده که در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است. این پارک در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و به طول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی و بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری ،با کیفیتی خوب و عالی و با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

در پارک ساحلی سیمرغ کیش فضاهايي جهت تفریح و سرگرمی كودكان ایجاد شده که می توان به مکان هایی مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولی اشاره کرد. این پارک مکانی مناسب برای مسافران و گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات فراغت و بهره مندی از آرامش خاص ساحل خلیج فارس می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ساحل درختان نارگیل کیش

بهترین گزینه برای گردشگران تور کیش که به طبیعت علاقه مند هستند، ساحل درختان نارگیل کیش می باشد این ساحل در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان و در شرق جزیره قرار گرفته است . ساحل درختان نارگیل کیش با درختان نارگیل فراوان ، لور قدیمی و آلاچیق های متنوع در امتداد ساحل، یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش بوده و آرامش خاصی را برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد به طوریکه هیچگاه از قدم زدن در سواحل آن دلزده نخواهند شد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

بازار زیتون کیش

bazarzeitoon.jpg

بازار زیتون از لحاظ نوع معماری خاص بوده و یکی از منحصربه فردترین بازارهای جزیره می باشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است . معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. تکرار زاویه‌ ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل کرده و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را دو چندان ساخته است. بازار زیتون در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است.غرفه های این بازار به فعالیت در زمینه های کیف و کفش، روسری، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، اسباب بازی و لوازم خانگی،  خرازی، لباس زیر مردانه و زنانه و.. به گردشگران تور کیشارائه می گردد.در این بازار یک رستوران و کافی شاپ نیز موجودست. این بازار با قیمت مناسب کالاها برای خریداران حیطه‌ وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد.این بازار همچنین در مجاورت هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش، بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .

 

بازارچه فجر کیش

بازارچه فجر در واقع فروشگاه کوچکی جنب درب ورودی اصلی بازار پردیس ۱ واقع شده است. قیمت اجناس این فروشگاه مابین ۱ هزار تا ۵ هزار تومان بوده که نظر برخی از گردشگران تور کیش را به سوی خود جلب می نماید .در این بازارچه انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه و کیف و کفش و اسباب بازی و عطر و ادوکلن و لوازم دکوری و... با قیمتهای بسیار مناسبی به فروش می رسد . اما در واقع صحبت فروش اجناس تا ۵ هزار تومان در واقع تبلیغی بیش نیست و در این بازارچه هم اکثر اجناس با قیمتهای بالای ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد .

fajr1.jpg

 fajr2.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل مارینا پارک کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل بزرگ داریوش کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد. مشاهده هتل شایان کیش روی نقشه

هتل سورینت مریم کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

مطالب مرتبط:

 تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل مارینا پارک کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

مطالب مرتبط:

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانانتور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل شایان کیش

  

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد.

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی  از بهترین هتل ها در جزیره کیش به شمار می رود. این هتل نوساز کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی است که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. اتاق های هتل آرامیس از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.  همچنین از لحاظ دسترسی به مراکز خرید شهر و نقاط تفریحی جزیره در موقعیت خوبی قرار دارد

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و ...

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ در خیابان امیر کبیر کیش و به صورت واحد های آپارتمانی بنا شده است.این هتل با حضور پرسنل مجرب و ترانسفر فرودگاهی و اتاق هایی رو به دریا، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

 زمان تحویل اتاق به مسافران تور کیش در این هتل ساعت ۱۲ و  زمان تخلیه اتاق ساعت 14 است .از امکانات اتاق های هتل مهتاب کیش که اکثرا رو به دریا هستند  ،می توان به مستر ، چای ساز ، مبله ، سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

هتل مهتاب کیش دارای خدمات منحصر به فردی برای مسافران تور کیش می باشد و از مدرن ترین امکانات رفاهی نیز برخوردار است از جمله: کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت. صبحانه و ترانسفر فرودگاهی و ....

 

 هتل پارمیس 

  

_پارمیس_کیش_2.jpg

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که امکانات آن شامل سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

 

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

 

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

مطالب مرتبط:

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از جدید ترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش می باشد این هتل تازه تاسیس جزء هتل های 5 ستاره جزیره محسوب می شود و هتلیست دریایی. این هتل نوساز در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی در شمال غربی جزیره کیش بنا شده ‏است، هتل ترنج در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج از 100 ویلای 40 متری و 60 متری تشکیل شده است. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد و از داخل اتاق کف دریا دیده می شود همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد طراحی این هتل زیبا توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است . این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد  این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … را برای مسافران تور کیش به ارمغان بیاورد. در این هتل بر روی آب رستوران تاج ترنج قرار دارد. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و ...

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانانتور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ در خیابان امیر کبیر کیش و به صورت واحد های آپارتمانی بنا شده است.این هتل با حضور پرسنل مجرب و ترانسفر فرودگاهی و اتاق هایی رو به دریا، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

 زمان تحویل اتاق به مسافران تور کیش در این هتل ساعت ۱۲ و  زمان تخلیه اتاق ساعت 14 است .از امکانات اتاق های هتل مهتاب کیش که اکثرا رو به دریا هستند  ،می توان به مستر ، چای ساز ، مبله ، سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

هتل مهتاب کیش دارای خدمات منحصر به فردی برای مسافران تور کیش می باشد و از مدرن ترین امکانات رفاهی نیز برخوردار است از جمله: کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت. صبحانه و ترانسفر فرودگاهی و ....

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی 4 ستاره کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و قیمت آن بسیار مناسب است.این هتل در بلوار هرمز و ما بین میدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.در واقع هتل گاردنیا کیش از دو فاز هتلی و ویلایی تشکیل شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور کیش دسترسی آسانی به آن مناطق دارند.

 

همان طور که اشاره شد،هتل گاردنیا کیش دارای دو فاز است:فاز ۱ آن شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های لوکس و زیبا،در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده و  فاز ۲ آن نیز شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان, سالن اجتماعات و پخش فیلم و...است که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده است.این هتل کیش از جمله هتل هایی است که گردشگران تور کیش از آن استقبال فراوانی می کنند.

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی،سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ،20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش، اینترنت وایرلس و... از امکانات هتل گاردنیا کیش می باشد که مسافران تور کیش می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

کارتینگ کیش

یکی از منحصر بفرد ترین مراکز تفریحی و ورزشی جزیره زیبای کیش، کارتینگ کیش می باشد. کارتینگ کیش مسافتی حدود طول ۸۰۰ متر را شامل میشود، از این رو لقب بزرگ ترین پیست خاورمیانه را به نام خود کرده است.

ورزش کارتینگ جز مهیج ترین رشته های اتومبیل رانی است که از بین اتومبیل رانان اول میتوان به شوماخر اشاره کرد. گردشگران عزیز تور کیش با حضور در پیست کارتینگ کیش میتوانند لذت بخش ترین رانندگی را داشته باشند. پیست کارتینگ کیش مجهز به موتورهای 4 چرخ ATV و ماشین های کنترل از راه دور میباشد. 

 گردشگران محترم میبایست برای شرکت در کارتینگ کیش شرایطی از جمله : " حداقل سن برای استفاده از کارتینگ 10 سال و حداقل قد 140سانتی متر و همچنین حضور والدین مسافران تور کیش زیر 16 سال " را رعایت کنند و با اتومبیل رانی در این پیست لحظاتی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را در سفر خود به این جزیره زیبا ثبت کنند. 

 

 

درخت سبز کیش

در اطراف درختان کهن و محوطه ای سرسبز و زیبا درخت سبز کیش با بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر با شاخه های آویزان و به زمین فرو رفته به چشم میخورد. این جاذبه گردشگری زیبا، استراحتگاهی مناسب را برای مسافران محترم تور کیش مهیا کرده است.

درخت سبز کیش کهن سال‌ترین درخت لور و همچنین قدیمی ترین درخت در بین درختان جزيره زیبای کیش است. این جاذبه گردشگری زیبا اکثر مسافران عزیز تور کیش را به سوی خود می کشاند. تماشای این محوطه سرسبز با وجود نرده‌هاي چوبي و آلاچيق هاي زيبا و محل متعدد پخت كباب به گردشگران تور کیش پیشنهاد می شود .به خاطر عقيده تعدادی از مردم به جهت برآورده شدن نياز، گره هايي با پارچه بر شاخه هاي درخت سبز کیش، زده شده است.

درخت سبز کیش در نزدیکی 2 جاذبه گردشگری، شهر تاریخی حریره و آب انبار سنتی است که گردشگران تور کیش میتوانند پیاده از شهر حریره و آب انبار سنتی تا کنار درخت سبز طی کنند و لحظاتی به یاد ماندنی را در سفر خود به جزیره زیبای کیش ثبت کنند.

 

 آب انبار کیش

یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره زیبای کیش، آب انبار کیش است که در سال 1372 در منطقه شهر حریره، در مجاورت درخت سبز، با معماری چشم نواز بنا شده است.

به تمامی گردشگران تور کیش تماشای این مرکز تفریحی پیشنهاد میشود. در گذشته در آب انبار کیش، آب آشامیدنی مورد نیاز محوطه به همراه 5 بادگیر ذخیره می شد. البته بادگیر ها وظیفه خنک کردن آب انبار را نیز داشتند که امروزه آب انبار کیش جز یکی از مراکز توریستی جزیره شده، همچنین این جاذبه گردشگری به سبک شهر یزد ساخته شده است و نظر اکثر گردشگران تور کیش را جلب کرده است. 

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفينهای کیش در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده و مساحتي در حدود ۱۰۰ هكتار دارد. این مجموعه دارای فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و تنها دلفيناريوم در ايران می باشد. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري شده و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت شده اند، ديدن کرده و لذت ببرند.در استخرهايى که با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب از آب دريا پر شده اند،در کل ۲۱ پستاندار دريايى نگهدارى شده است.همواره گردشگران تور کیش با اتوبوس قطاري به پارک پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.فضاي سبز پارك دلفين نیز با بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌ هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان پوشیده شده است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاک آن در نوع خود بي‌نظير می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

نخلستان باغ بهشت کیش

پرورش نخل در كيش سابقه ديرينه‌اي دارد، بیشتر مسافران و گردشگرانی كه در سده های دیرین از كيش دیدن كرده‌اند به وجود نخلستان هاي انبوه در اين جزيره تاکید دارند. این نخلستان تنها نخلستان به جا مانده از دوره هاي قدیم است كه در غرب محله سفين قرار داشته و یکی از زیباترین نخلستان هاي كيش است. به ویژه چشم انداز زیبا و خیره کننده آن در هنگام غروب که از دیدن آن سیر نخواهید شد. این منطقه یکی از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش محسوب شده که توجه گردشگران را به خود جلب نموده است.سازمان منطقه آزاد كيش در دهه اخیر، در طرح هاي توسعه فضاي سبز جزيره براي نخل اهميت فوق العاده ای قائل شده است.نمونه هايي از اين گونه موارد نخلستان هاي طلوع و غروب است که نخلستان طلوع با حدود 15 كيلومتر در شرق جزيره واقع شده است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد